/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Program der skriver noder efter musik
Fra : betonjens1
Vist : 1602 gange
100 point
Dato : 14-01-05 00:53

Findes der et program der kan udskrive noder efter det stykke musik man spiller.
betonjens

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 14-01-05 07:01
Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 14-01-05 09:14

Kigger lige med

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 10:37

søg på anvil studio - der kan du afspille musik du har liggende og få vist noderne på de måder du vil

Accepteret svar
Fra : BigDBoogie

Modtaget 100 point
Dato : 25-01-05 12:57

Hej,
ingen af de nævnte sites/produkter kan det du efterspørger...desværre! Som der fint står på en af siderne, så er "automatisk" nodeskrivning (endnu) kun muligt ved at du præcist definerer tonehøjde og længde digitalt til computeren..."Enter notes from external MIDI device, on-screen guitar fret board, on-screen piano keyboard, or by dragging notes to the staff. "

Et program kan ikke skelne de mange frekvenser i et normalt audiosignal, skille dem fra hinanden, og putte dem i hver sit partitur/nodelinje.

Ked af at skulle meddele det, men du må selv til tangenterne og ved at lytte af, genindspille på mere digital facon fx via MIDI-keyboard God arbejdslyst!

Kommentar
Fra : Herbie

Dato : 29-01-06 14:04

jamen det kræver midi forbindelse mellem klaver og comp så kan musictime indspille noderne for dig, men desværre er det meget svær at holde rytme og spille så perfekt at noderne bliver som du spiller efter så kan du indtaste noderne selv - jeg ved ikke om dette kan bruges til noget men jeg er meget glad for det program KH palle
skriv gerne hvis du vil vide mere Palles@webspeed.dk

Kommentar
Fra : Herbie

Dato : 29-01-06 14:05

jamen det kræver midi forbindelse mellem klaver og comp så kan musictime indspille noderne for dig, men desværre er det meget svær at holde rytme og spille så perfekt at noderne bliver som du spiller efter så kan du indtaste noderne selv - jeg ved ikke om dette kan bruges til noget men jeg er meget glad for det program KH palle
skriv gerne hvis du vil vide mere Palles@webspeed.dk

Godkendelse af svar
Fra : betonjens1

Dato : 27-04-06 02:27

Tak for svaret BigDBoogie.