/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Kan man finde en persons e-mailadr?
Fra : pyffer
Vist : 845 gange
28 point
Dato : 14-01-05 00:13

Kan man et sted på nettet finde en e-mailadresse på en person hvis man har vedkommendes telefonnummer og adresse?

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 38 point
Dato : 14-01-05 00:21

hvis du er heldig så jo. Mne det forudsætter at du har nogle oplysninger om personen.
Her kan du finde alle dem med jubiimail.. tror ikke du kan finde dem med Hotmail... ikke fra den her side ihvertfald.
Men du kan sikkert fra en anden.

http://soeg.jubii.dk/mail/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-05 00:26

Hvis personen ikke har en "hemmelig" e-mailadresse kan du prøve at søge her

http://mailkatalog.tdconline.dk/

Kommentar
Fra : pyffer

Dato : 14-01-05 00:37

Hej begge to, jeg har prøvet men kan endnu ikke finde den jeg leder efter.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-05 00:41

Så har personen sikkert en "hemmelig" adresse, som man også kan have et hemmeligt telefonnummer.

Så kan du ikke finde den.

Da du nu har telefonnummeret, hvorfor ringer du så ikke og får e-mailadressen?

Kommentar
Fra : pyffer

Dato : 14-01-05 00:44

Det var såmænd bare fordi jeg ville glæde vedkommende med en sjov mail.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 14-01-05 07:39

Så ring til ham, giv ham din mailadresse og bed ham sende dig et eller andet - en opskrift, en fælles bekendts adresse eller lignende - på mail. Så får du jo hans mailadresse automatisk.

Godkendelse af svar
Fra : pyffer

Dato : 14-01-05 10:59

Tak for svaret Trinethk.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-01-05 12:03

pyffer, hvis du en anden gang vil finde en mailadresse så skal du følge Ans' forslag

TDC mailkatalog indeholder mailadresser fra flere udbydere og er det mest omfattende i DK, alle bliver optaget hvis de ikke frabeder sig det.

Kommentar
Fra : pyffer

Dato : 14-01-05 14:09

Hej BjarneD... jeg prøvede skam også det link Ans kom med, men der var desværre heller ikke noget resultat.