/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Incredimail
Fra : joanjoergensen
Vist : 466 gange
25 point
Dato : 13-01-05 21:34

Er der nogen der kender brugen af "Credimail".
Jeg har downloadet programmet men synes det er underligt.

Nogen kommentarer?????

mvh
joan

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 35 point
Dato : 13-01-05 21:47

Jeg har hørt at det er meget underligt! Er det ikke netop det underlige der er charmen ved den mail? Den jeg hørte der havde anskaffet det, har afinstlleret igen!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 22:16

vil nok heller ikke anbefale den joan - men det er jo bare min mening - hvis du vil have deko på dine mails - så lav dem selv - hent noget du synes er pænt og lav brevpapir af det osv osv

Godkendelse af svar
Fra : joanjoergensen

Dato : 13-01-05 22:17

Tak for svaret valde..

Ja, jeg tror også jeg fjerner det program igen, det er lidt for broget men ellers meget skægt.
mvh
joan

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 13-01-05 22:23

Hej mirit.

TAk også for dit svar. Nu havde jeg lige givet valde point - jeg havde ikke set dit svar -
sorry!
Jeg har da lavet skønne baggrunde selv - men der er meget spræl i Incredimail, nå, men det kan man jo også lave selv
Er der ikke meget stille på Kandu i aften?
mvh
joan

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 22:24

hej igen joan - og jo der er stille - men ingen mails - det er jo nok een af grundene

Ihh er du kreativ ????????????

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-01-05 22:30

ja som der blev sagt i det andet svar er der mange andre muligheder for at lave motivationer i sine mails
Selv tak

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 13-01-05 22:32

nåee nej da mirit - det med spræl som man selv kan lave, var nærmest sådan privat
you see - hmmm.
Nu får jeg nok snart en skideballe, for der er nogen der har fortalt mig, at man ikke må bruge Kandu til at debatere - he....
Ja, hvor sur kan man være??????????????? ???

mvh
joan

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 13-01-05 22:42

mirit: Det er altså underligt, men jeg får ingen e-mails, selv om der er svaret på de forsk. spørgsmål, som jeg er involveret i.
Jeg er nødt til at åbne Kandu og klikke på "Besvarede" eller "Ubesvarede spørgsmål",
for at se om der er svar.
Mon du véd hvad der er galt? jeg er jo logget på! og der er flueben ved "send e-mail når der er nyt indlæg" ??????????????????
mvh
joan

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 22:45

der er vist ingen af os der får mails fra kandu lige idag - lavede jo netop en lille tråd om det - og ja det er irriterende - men så får vi jo bare mange flere imorgen - eller når de dukker op *GGG*

haha - du har da lov at snakke i din egen tråd - og nu hvor det er besvaret må folk jo bare betale for at komme til hvis de vil

ps... tag dig ikke af de sure opstød - lad dem være hvor de sidder i forvejen

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-01-05 22:51

man må da vist snakke og diskutere så meget man vil på kandu! Det gør man da rask væk, ja nogen skændes,

Nå jeg får heller ingen mails i aften

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 22:54

IHHHHHHHHHHH forkert forum for mails mangel

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 13-01-05 22:59

Tak tak tak for de trøstende ord mirit.
Jeg var ellers en smule groggy over den balle jeg fik. Nå, men jeg fik da senere en undskyldning, for det viste sig, at vedkommende havde taget fejl af mit og en andens indlæg! - Der er jo én her i Kandu, der agerer som sådan en vagthund - øv.
Det er da herligt at vide, at andre heller ikke får e-mails. Jeg tror altid det er mig, der har lavet noget galt.
Du fik strøget i dag, og frisk luft. Vi fik pudset vinduer og støvsuget. Hvor er vi flittige.
Nej, nu må jeg snart følge dit råd og "gå over" i "Small talk".
God nat til dig mirit (og hvem ellers der kigger ind).

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 23:05

det er meget dårlige vagthunde her joan - lol - de gør - gerne højt og arrigt - men hvem bestemmer ???????

nat til dig også - de lover godt vejr hele weekenden så vi kan vist glæde os

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 07:08

Joan. Du har downloaded SELVE Incredimail og den er som du skriver temmelig underlig. På deres hjemmeside er der imidlertid et faneblad der hedder Downloads. Kald den så er der et modul der hedder Incredimail Office Add-on. Det er den jeg bruger. Du beholder din normale Outlook Office, men får blot mulighed for at lægge "forbedringer" og smileys på dine emails. Den kan iøvrigt altid afinstalleres igen.
Og så har jeg forresten ikke sagt at man ikke må debattere på Kandu, men at man ikke bør bruge TIPs til det formål.
Det er de fleste Kandu'er enig med mig I.
Venlig hilsen Arne Jakobsen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-01-05 10:23

Typisk scorearnes usympatiske fremfærd

Citat
Det er de fleste Kandu'er enig med mig I

Hvor helvede ved du det fra. Din primitive og manipulerende argumentation til fremme af egne synspunkter er kvalmende.

Og helt ærligt, hvad fanden rager det dig. Du er da ikke ansat af Kandu så vidt jeg ved.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 10:47

Klumme - god formiddag - hvorfor er du så sur ???? Arne skriver jo bare hvad han synes og lad det så være da

Arne - hver sin mening og joanjoergensen har jo ligesom fundet ud af det selv ikke ??? Jeg vil da også hellere selv forsøge at lave noget end at bruge encredimail på nogen måde - men det er jo typisk mænd der bruger den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 10:48

ps til arne - hvem i alverden sagde at det var dig der havde sagt noget om at man ikke måtte debattere - snakke - osv osv - du er altså ikke altid i centrum

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 10:51

ps og ps igen - lag lige mærke til at der både findes credimail og incredimail

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-01-05 11:06

miritdk

Jeg er da ikke sur LOOOL - Jeg kan bare ikke lade være med igen igen at konstatere at denne syge scorearne ikke tør stå alene med sine betragtninger, men som sædvanlig skal drage ufrivillige Kandugidsler ind i sin argumentation, for at styrke den. Samtidig må jeg jo ligeledes atter og atter konstatere at "geniet" agerer Kandustrisser. Hvad fan.... rager det dog ham.

Solen skinner, så jeg vil smutte ud i den - Vi har så godt af hinanden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 11:49

aarghhhhhhhh - bliv nu indenfor Klumme - jeg er slet ikke sikker på solen har godt af dig
-
til gengæld har den godt af MOI