/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ændre brugernavn
Fra : kpm10
Vist : 388 gange
10 point
Dato : 21-08-02 13:39

Hej

Kan man på nogen måde ændre sit brugernavn her på kandu?

mvh

Kristian

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 21-08-02 15:24

Du kunne jo spørge på rette sted!!

Email : service@kandu.dk

Mvh.
Bantam

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-08-02 16:54

Bantam har ret. Der kan godt gå lidt tid, inden de svarer - men de svarer altid. Selv har jeg i hvert fald fået svar hvergang.

Og når du har fået dit svar, må du da meget gerne poste det her.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 21-08-02 17:47

Hej Kristian,

jeg tror det bliver meget svært, for ikke at det muligvis er helt umuligt... du ku' evt. læse dette indlæg... "Udmeldelse"... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/5237

hvor der bl.a. bliver nævnt følgende...

<<Hej Knuds
Jeg har lige været inde og læse alle indlæggende til det omtalte spørgsmål, og Zonkers kommentar beskriver fuldstændig vores situation.
Vi kan desværre ikke slette en person, da personens ID flyder rundt over alt i vores databaser. Vi kan sætte et flag der indikere at personen ikke er aktiv længere, men slette ham/hende det vil vi have svært ved, for hvor skulle personens spørgsmål/svar/tips....osv forvinde hen. Og hvad skulle der ske med alle de svar/kommentar som er skrevet af andre
til personens spørgsmål.
Med venlig hilsen
Søren Jensen
(Servicemedarbejder)
>>

så dit brugernavn er forbundet med dit ID, og jeg vil skyde på hvis det sku' ændres at der vil opstå nogle konflikter i Databasen... men jeg vil nu også forslå at spørge Kandu.dk idet det er dem der ved hvordan systemet er bygget sammen...

men umiddelbart vil jeg tro at det er umuligt... men mindre der bliver lavet om i systemets opbygning... og det er nok svært at modificere den så meget at det helt ka' lade sig gøre... men Who knows...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 22-08-02 01:02

Hvilket formentligt betyder at man IKKE kan skifte brugernavn og beholde de "point" du har tjent ind
SANTA2002 var xoom før i tiden *GG* Men har fået lidt mere tid nu og ville hellere hedde SANTA *GG*

Cya and take care