/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hovedtelefoner !!!
Fra : Traffic
Vist : 422 gange
100 point
Dato : 13-01-05 21:04

Er der nogen der ved hvor i Danmark det er muligt at købe:
SONY MDR-J10 hovedtelefoner i SORT ?

Helst på nettet !!
Men også gerne radio/tv kæder etc....

Nazgul

Accepteret svar
Fra : rpje

Modtaget 110 point
Dato : 13-01-05 21:26

Prøv at ring og spørg dem om farven. på tlf 61 69 50 00
http://www.shopmann.dk/0productdescription.asp?productid=4519

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 13-01-05 23:58

Har kigget på shopmann, problemet er dog, at der som minimum skal købes for 199.- kr.

Det vil sige at den så koster 199.- og ikke som de skriver 83.- !

Nazgul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-05 11:28
Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 14-01-05 16:40

-> Tedd

Desværre, jeg skal bruge dem til sport, så det skal være med øreclips !!!

Er på udkig efter den model jeg nævnte i ?, da den har fået god anmeldelse

Nazgul

Godkendelse af svar
Fra : Traffic

Dato : 15-02-05 09:34

Tak for svaret rpje.

Jeg godkender dit svar da du jo har ret, de kan købes der hvor du linker til !

Jeg har ikke fundet dem DK, til en rimelig pris men har i stedet købt et par Philips med øreclips, spiller kanon !

Nazgul