/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Hjælp til FTP
Fra : djkassen
Vist : 365 gange
250 point
Dato : 21-08-02 13:36

Hej jeg er en ny bruger af FTP jeg bruger et program som hedder Trellian FTP er der nogen der kan hjælpe mig med en god FTP server så jeg kan hente nogle "gode ting".

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-08-02 12:40

"djkassen" <djkassen.news@kandu.dk> writes:

> Hej jeg er en ny bruger af FTP jeg bruger et program som hedder Trellian
> FTP er der nogen der kan hjælpe mig med en god FTP server så jeg kan
> hente nogle "gode ting".an give mig lidt information.

ftp.sunsite.dk er rigtigt god. Log ind som anononym.

Martin

--
Besøg http://adsltips.cjb.net for guider til ADSL
og opsætning af CISCO router.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 21-08-02 15:55

Hej Djkassen,

så vær venlig at definere hva' gode ting er...

hvis det har noget med ulovligheder ska' du nok ikke regne med at få et positivt svar herinde... men hvis det er inde for lovlighedens rammer, ku' det da godt være der ku' poppe et par ftp servere op men nogle goodies...

ellers vil jeg nok følge Kaasgaard og sige at det er det forkerte forum du har spurgt og nok sku' finde et andet et og spørge det i...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : djkassen

Dato : 21-08-02 16:17

Det er nogle (u) lovlige sider jeg søger

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 250 point
Dato : 21-08-02 16:26

LOL...

hvorfor bliver du ved men at forhøje uden at definere hva' det er for nogle ting du gerne vil ha' fat i????

men ellers så ta' da og kig her på denne side under public FTP's... -->
http://www.mitosis.com/

eller søg på google på ordene "live FTP list"... så sku' der dukke nogle sider op... men husk at det er på eget ansvar hvis det er ulovlige ting du vil downloade...

men er nu også et godt sted, som Martin Schultz anbefaler... -->
ftp://ftp.sunsite.dk

men igen det afhænger jo af hva' det er du vil... "gode ting" ka' jo være mange ting... f.eks. ka' du downloade Red Hat 7.3 det er der en del som synes er en go' ting... så vidt jeg husker ka' du også downloade den inde fra Sunsite.dk....

eller du ka' også prøve at kigge her... "Welcome to Perry's FTP-List page"... -->
http://home.iae.nl/users/perry/ftp-list.html

men hva' med at gi' lidt respons...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 21-08-02 16:28

Hej DJ,

LOL... oki doki...

jeg ka' se du har svaret i mellemtiden jeg skrev mit forrige indlæg...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 21-08-02 18:23

Hej DJ,

tja... men det må så stå for din egen regning...

jeg vil ikke anbefale dig at gøre det... men du gør det jo nok alligevel...

men gå ind på denne side... -->
http://www.mitosis.com/
og klik lidt rundt... samt det jeg skrev med google... så sku' du finde det du søger...

nogle server kræver at du også ska' uploade noget før du ka' downloade, dette kaldes ratio... men igen vil jeg mene at det er det forkerte forum du er kommet til... og hvis du vil ha' yderlig information er nok bedst at finde et andet forum...
det ka' du evt. gøre ved at udvide søgningen "live FTP list" ved at tilføje et "forum" til den... udelad "...

men som sagt det er jo op til dig...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 22-08-02 15:06

Hej Dj,

har du så fået afprøvet noget af det, og fået det til at funke?

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : djkassen

Dato : 23-08-02 17:02

Tak for svaret? strarup.