/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
kashmir koncerter
Fra : JacobS.
Vist : 490 gange
20 point
Dato : 13-01-05 19:44

hvor kan man se/købe en koncertoptagelse med kashmir (gerne fra CRUZENTIAL)

Kommentar
Fra : stjernekasteren

Dato : 14-01-05 09:11

tænker du på bootlegs eller på officielle udgivelser? Hvis det er bootlegs, så er det vist ikke helt lovligt at sælge dem og distrubition er kun lovligt hvis bandet har givet accept, hvilket jeg ikke mener at Kashmirt har. Hvis det er officielle udgivelser, så er jeg aldrig stødt på nogen... Men hvis der er nogen der kender til nogen, kunne jeg også være interesseret.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 14-01-05 14:13

jeg tænker på officielle dvd-koncert udgivelser!

Er der nogle der ved hvor man kan få fat i sådan en?

Kommentar
Fra : Funambulist

Dato : 15-01-05 18:35

Det kan man ikke... Endnu! Engang til sommer skulle der komme en live-dvd (om der er noget fra Cruzential perioden er jeg ikke sikker på)
Den eneste mulighed for at høre liveoptagelser er på nogle singler, hvor der er et enkelt nummer(bl.a. the Aftermath og Ramparts)
Ellers er der på Rocketbrothers dvd'en i slutningen The aftermath live Roskilde 2003. Ramparts blev tv-transmittiseret fra Det Kongelige Teater til prinsebryllupet, men jeg tror ikke muligheden for at få fat på den optagelse er særlig stor. Kashmir har også spillet til til andre tv-arrangementer, men igen muligheder for at få fat i optagelserne er minimale.

Hvis du er ude efter bootlegs (m.m.) helt tilbage fra starten af 90'erne så prøv www.kashmir-lounge.com Her finder du ALT om Kashmir.

Det bliv vist lidt rodet beskrevet, men håber, at du kan bruge det