/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
mappen NOTER ønskes som startside
Fra : jeanette18
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 13-01-05 19:00

Jeg benytter outlook 2003 og benytter ofte de små gule huskesedler fra mappen NOTER.
Jeg ønsker at benytte påmindelsesfunktionen (som vi bl.a. kender den fra kalender og opgaver) men mener ikke der findes en løsning.
Er der nogen som kender en anden smart metode som kan få mappen NOTER og kun den ene mappe til at fungere som startside når jeg starter outlook op?

I øjeblikket har jeg den med på outlooks normale startside hvor den står over under indbakke, kladder, opgaver, m.fl. -

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 13-01-05 19:04

hmm - aner det ikke - men jeg plejede i sin tid at lægge en genvej ud på skrivebordet og så lige huske at åbne netop den først - primitivt men virkede

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 08-04-06 12:59

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 08-04-06 13:01

Løsningen blev i øvrigt:
INDSTILLINGER - ANDET - AVANCEREDE INDSTILLINGER - START I DENNE MAPPE.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-04-06 14:23

det var godt du fortalte hvad løsningen var - ellers ville nogen sikkert undre sig over spørgsmålet ved en søgning