/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
elektroder
Fra : gatethereal
Vist : 390 gange
51 point
Dato : 13-01-05 17:59

Hej, jeg vil høre om der er nogen af jer der har erfaringer, med de der elektroder man sætter på musklerne, så de skulle træne.. virker det overhovedet? og bliver man stærkere eller bare stører?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-01-05 18:09

"ja/NEJ" men ikke så det kan ses det kraver en del mere ind bare! får at blive stærker og større

Kommentar
Fra : gatethereal

Dato : 17-01-05 20:28

kom nu er der slet inegen der kan svare? er der ingen der ved om det virker? kender nogen der har prøvet? eller selv har?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 21-03-05 07:57

De virker.. De udsender små elektriske impulser til musklerne, der får dem til at henholdsvis trække sig sammen og slappe af... Det er dog i et meget begrænset omfang, og det kan på ingen måde betale sig fremfor bare at lave lidt træning hjemme på gulvet.

Til gengæld er de gode til at varme skulder skader op med, så de bliver klar til at holde lidt længere før de går ondt...

Så hold dig fra dem, og træn i stedet for...