/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
slette filer xp home
Fra : ultra2
Vist : 575 gange
100 point
Dato : 13-01-05 17:01

jeg har nogle filer som jeg ikke kan komme af med selv ikke ved start i fejlsikret

nogen ider

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 13-01-05 17:22

Hejsa

Prøv Dr delete

Nu bestemmer du, hvilke filer der skal slettes
Du har oplevet det så tit. Der er en fil du vil have slettet, men din pc stritter imod, og vil ikke give dig lov. Du forsøger alle mulige tricks for at overliste din computer, men nej, den er sejlivet.
Nu har vi løsningen, og den hedder Dr. Delete. Det drejer sig om et meget lille program som er nemt at bruge. Åbn Dr. Delete, tast filen i i delete-boksen eller find den ved at browse derhen. Klik på delete-knappen, og væk er den. Dr. Delete har gjort sit job. Dr. Delete vil først forsøge at slette filen uden genstart, men er filen i brug, så skal der en genstart af pc'en til før filen er borte. Du skal så lukke computeren og genstarte. Hent programmet her. Læg det på dit skrivebord. Tjek zip-filen med din virusscanner. (Det skal du gøre ved alt du downloader). Åbn zip-filen og læg programmet hvor du ønsker det. Dr. Delete er den perfekte "doktor" til fjernelse af genstridige spyware-filer.
Et program som Dr. Delete skal benyttes med yderste forsigtighed. Du skal virkelig være klar over, at det er den rigtige fil du fjerner, og du skal være helt klar over om den bruges til andre programmer. Det kan få fatale følger, at fjerne en fil man nu engang ikke skulle have fjernet. Der er jo ofte en grund til, at din pc (eller virusscanner) ikke bare vil acceptere at en bestemt fil slettes. Spywarefri.dk fralægger sig ethvert ansvar for brugen af Dr. Delete.

Kan hentes her

http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 18:19

nogle filer kan ikke fjernes hvis for eks fildelingen er slået til - har lige erfaret for nylig at det også kan være omvendt

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 13-01-05 19:36

tak til brian filerne er væk det var et program. brugte tilføj og fjern men der blev en dll fil tilbage

hvorfor får jeg ikke mail fra kandu ved du det

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 13-01-05 19:48

Tak for svaret briani.