/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gratis Download Til Sony Ericsson
Fra : Mr_Cross
Vist : 360 gange
100 point
Dato : 13-01-05 15:38

Hey...

R der nogen der kender en side lige som www.xgryde.dk/wap.wml hvor man kan downloade gratis ting til min Sony Ericsson T610??...

På forhånd tak... M.V.H Christian Dyrmose

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 13-01-05 19:06

Nej

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 15-01-05 06:43

Jeg har et par stykker hvor du enten kan uploader via wap eller som Jeg gør via bluetooth dongle(hvor du downloader tingene til din comp og så overføre dem til tlf-en):

www.zedge.com her skal du oprette en bruger, og du ville få et password via mail(max15 downloads om dagen) Og nogle er gratis.

www.myt610.com her kan du downloader alt fra themes, ringetoner,wallpapers, animationer, spil, screensavers gratis uden at du skulle oprette en bruger.

Håber at du kan bruge det til noget

Kommentar
Fra : Mr_Cross

Dato : 15-01-05 15:18

>>Samsung<<.. skal man gå der ind på mobilen eller fra sin computer på www.myt610.com?? M.V.H

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 15-01-05 16:10

du skal gøre det på computeren! Mobilen hyperlink ser sådan ud: fx: wap.google.dk

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 16-01-05 15:59

hej mr. cross du skal ind via din comp.. downloader dem..overføre til mobilen via datakabel, IR, eller Bluetooth

Kommentar
Fra : Mr_Cross

Dato : 19-01-05 13:49

tak for jeres hjælp især dig samsung jeg lukker dette spørgsmål om 2 dage. skal lige finde ud af hvordan man gør.. M.V.H

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 19-01-05 17:28

ville lige rette linket: www.zedge.no var det.. ikke com...