/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Skabeloner til barbietøj?
Fra : nullerbullerpige
Vist : 10022 gange
50 point
Dato : 13-01-05 12:58

Findes der nogle sider på nettet med skabeloner til forskelligt barbietøj, så jeg kan sy noget?

Accepteret svar
Fra : zikka

Modtaget 60 point
Dato : 13-01-05 13:01

Ja der findes ganske meget, både sy og strik - har dog fundet mest på amerikanse sites, og især strik som er det jeg selv har gjort det mest i. men ellers kan du på bibloteket låne bøger med mønstre til syet barbie tøj

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 13-01-05 13:04

Kender nogle af de sider?
Det skal lige siges at jeg ikke kan strikke så det skal være noget som kan sys med en nål.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-01-05 14:00
Kommentar
Fra : zikka

Dato : 13-01-05 14:03

hej nullerbullerpige

Ja det gør jeg da - men det nemmeste efter min ærlige mening er at låne bøgerne på bibloteket, det er stort set de samme opskrifter som du finder på nettet - blot meget nemmere at gå til - men ellers skal jeg se om jeg kan finde siderne igen

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 14-01-05 06:58

Det må du meget gerne

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 10-02-05 13:01

Tak for svaret zikka.

Kommentar
Fra : challem

Dato : 12-07-05 22:36

hvor kan man finde nogle mønstre på barbie tøj