/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Rundfunk Simon Kvamm wannabe
Fra : Dipsey
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 13-01-05 12:55

I tirsdags var der en i Rundfunk som blev hypnotiseret til at være Simon Kvamm...
Jeg fik det ikke at se og vil MEGET gerne se det, da jeg synes det lyder helt vildt at blive en anden på et kips..
Jeg har kigget på Rundfunks hjemmeside, men man skal oprette et abbonement for at kunne se det og det kan jeg ikke, da jeg ikke bruger dankort...
Er der nogen der har en idé til hvordan jeg får det at se?
Og lige en ting til.. Nogen der ønsker at sælge Nephews gamle album Swimming time?
Tak for det!

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 13-01-05 13:02

Jeg så det og det virkede ikke særligt overbevisende. Ham som blev pyptoniseret havde svært ved at svare på de spørgsmål som blev stillet. Og da den rigtige Simon kom ind, skulle den hyptoniseret overbevise os om at han var det rigtige Simon Kvamm, og det var heller ikke overbevisende.

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 13-01-05 13:31

Okay.. Har ellers hørt lige det ovendte.. He he
Men vil stadig godt se det!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 15-01-05 13:31

jeg syntes heller ikke at det så så rigtigt ud! Jeg vil sige at det var skuespil, men okay! Men du gik ikke glip af noget! Men du må da godt se mig lade som om jeg er blevet hypnotiseret og er Simon Kvamm! Vil du se det? Så giv mig et kald! Ha ha ha......................

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 15-01-05 13:44

Ha ha.. Du go hva? He he

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 15-01-05 13:55

ja, men det var sku skuespil, det kan du godt regne med! Jeg er i hvertfald sikker på at det var det! Men jeg tror ikke at du kommer til at se den for der er ikke rigtig nogle mulighede for at se den som du selv siger! Men igen, du gik ikke glip af noget som helst!!

Don´t worry baby!

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 15-01-05 13:58

Okay.. Det rigtig nok, men kan jo lige så godt lade den sidde og se om der skulle komme nogn der har en løsning..

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 15-01-05 14:00

ja, det kan du! Selvom jeg ikke tror, eller faktisk VED at der ikke Er en løsning! Men du kan jo gi 49 kr. og tilmelde dig sputnik! Har du tænkt på det?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 15-01-05 14:01
Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 15-01-05 14:01

Ja, men har ikke dankort.. Så det bliver lidt svært.. Men det kan jo være der er nogn computer genier der en dag får det downloadet.. Whatever.. Hvem ved...

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 15-01-05 14:03

men skal du bruge dankort? Kan du ikke bare betale via internet regningen?

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 15-01-05 14:04

Nej.. Man skal ha kort af en art... En af mine veninder har prøvet andet og det gik ikke..

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 15-01-05 14:05

okay! men jeg håber du finder ud af noget! Jeg kan ikke hjælpe dig mere! Men tilbuddet er der stadig? Frister det ikke?

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 15-01-05 14:06

Ha ha... Humoren fejler da ikke noget!
Og du tror, at du kan gøre det bedre end ham den anden??

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 15-01-05 14:08

mener du nullerbullerpige? JA det kan jeg da helt sikkert! Jeg er fanme lækker! Jeg bliver tit kladt en hippie! Både i tøjstilen og væremåden

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 15-01-05 14:09

flippet, høre jeg også tit!

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 15-01-05 14:11

Ha ha.. Nej, end ham der var derinde og forsøgte sig som Kvamm..
Okay fedt nok alligevel! Kommer selv fra et hippimiljø.. Har gået på steiner skole før i tiden..

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 15-01-05 15:33

okay! Jeg går på den kreative skole og har spillet gået til klaver i 4 år! Jeg kender også en del der har gået på steiner! Men jeg kender flest der går på th langs! Selv går jeg på Kornmod!

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 15-01-05 15:38

Okay.. Cool nok!
Jeg blev så tvunget til at spille violin i 4 år. Det var ikke sjovt! Ha ha
Spiller guitar nu.. Det lidt sjovere..

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 15-01-05 15:40

hvor henne? Hvor kommer du fra?

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 15-01-05 15:52

I Herlev gik jeg i skole.. Jeg bor i Ballerup...
Hvor er du fra?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 15-01-05 15:54

jeg kommer fra Silkeborg og har boet der hele mit liv! Er du gået ud af skolen? Hvor gammel er du?

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 15-01-05 15:56

Okay cool nok! Der er fandme smukt!
Tog 10. med på steiner skolen og går nu i 1. g i Herlev.. Jeg blir 18 i marts.. Hvor gammel er du?..
:)

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 15-01-05 15:58

jeg skal starte på 1.g til sommer (eller hvornår skolen nu slutter) Jeg bliver 16 om 4 måneder.

Hvad hedder du?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 15-01-05 15:59

Jeg går til kajak og har gjort det i 3 år!

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 15-01-05 16:02

Okay. Sygt nok! Glæd dig ikke til gymnasiet!
Jeg hedder Shiwa..

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 15-01-05 16:04

hvorfor skal jeg ikke glæde mig til jeg kommer på gymnasiet? Det bliver da fedt!

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 15-01-05 16:19

Det er SÅÅÅ hårdt! Fy for helvede!!

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 50 point
Dato : 15-01-05 16:41

nå, men jeg kan ikke hjælpe mere med dit spørgsmål! Hyggeligt at snakke med dig!

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 21-02-05 14:49

Måske skulle dette spørgsmål lukkes, tror ikke at du får mere hjælp her.... desværre.....

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 21-02-05 22:00

Nej, men kunne jo håbe..

Godkendelse af svar
Fra : Dipsey

Dato : 15-10-06 18:26

Tak for svaret JacobS..