/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Opskrift på coq au vin?
Fra : Axelise
Vist : 854 gange
200 point
Dato : 13-01-05 09:57

I søndags Politiken fra d. 9/1 så jeg en opskrift, James Price havde med i en større artikel med nogle andre gode opskrifter.
Er der én af jer, der ligger inde med søndags Politiken og kan give mig hans opskrift på coq au vin? Den så nemlig rigtig lækker ud!

Kommentar
Fra : netper

Dato : 13-01-05 10:04

Hej Axelise

Måske du kunne bruge en af disse opskrifter
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/soeg-navn.php?sog=coq%20au%20vin

Mvh
Per

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 13-01-05 10:10

Nej tak, netper. Jeg har i forvejen flere opskrifter på coq au vin, - det er kun denne opskrift fra søndags politiken jeg er interesseret i - ikke andre.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-01-05 10:13

næ desværre. men opskriften findes mange steder på nettet.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22coq+au+vin%22&btnG=S%C3%B8g&meta=cr%3DcountryDK
eller
http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22coq+au+vin%22&btnG=S%C3%B8g&meta=

hvis du prøver dem alle gætter jeg at du kun skal lave coq au vin resten af livet

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 10:13

ring til Politiken og bestil lige den søndags avis - så har du den
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=178905

Accepteret svar
Fra : jorren

Modtaget 210 point
Dato : 13-01-05 10:18

Hejsa, jeg har opskriften her, men orker ikke at skrive den af, den fylder meget hvis du vil have hele teksten med. Har du en fax eller en adresse, jeg kan sende den til, gør jeg det gerne. Du kan evt. maile til mig på kontakt@vinpakken.dk
mvh
Jorren

Kommentar
Fra : jorren

Dato : 13-01-05 10:29

og jeg kunne også levere dig vinen, du skal bruge. Det skal jo være Bourgogne!
mvh Jorren - www.vinpakken.dk

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 13-01-05 12:49

Prøv at skrive til oplysning@pol.dk , det har jeg selv haft held med flere gange. De har artiklen liggende elektronisk som de så sender dig.

Godkendelse af svar
Fra : Axelise

Dato : 13-01-05 17:53

Tak for svaret jorren.
Jeg sender dig lige en mail med en besked, så vi kan finde ud af at udveksle opskriften. Jeg kan sende dig en frankeret kuvert med mit navn og min adresse på, hvis du vil give mig en adresse, jeg kan sende den til. Tusind tak!

Kommentar
Fra : jorren

Dato : 13-01-05 23:46

Adressen er ikke hemmelig, den kan også ses på min hjemmeside. Skriv til VinPakken.dk, Finnjollevej 36, 4040 Jyllinge.
NB! Iøvrigt var opskriften i Politiken lørdag, og ikke søndag.
mvh
Jorren