/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
reg. rengøring ;-)
Fra : miritdk
Vist : 516 gange
10 point
Dato : 13-01-05 09:55

vil gerne have en seriøs vurdering af den her :

http://tucows.tdconline.dk/preview/355220.html )

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 20 point
Dato : 13-01-05 10:09

Hejsa miritdk

Det er et virkelig godt program bruger den selv

Den viser dig de ting som ligger i din regi-du kan så efterfølgende markerer det du mener skal slettes fra regi
MEN SKAL BRUGES MED OMHU.
Programmet har en dansk sprogfil i sig
Den laver også en backup af det du sletter.

Men som sagt vær MEGET opmærksom på det du sletter

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 10:11

Brian - lyder jo godt - men backup af det man sletter ???? Giver jo lige lidt ekstra arbejde for virkelig at få det ud - er det nemt at finde de backups ????????

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-01-05 10:16
Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-01-05 10:19

Tillæg

NETTIPS som en hvis person herinde kopierer en masse tips fra,skriver dette

http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=97/SubId=97/id=1039/text=Regcleaner+-+rens+ud

Mvh
Brian

VEDR: backup

Programmet har en fane der hedder backup,har du fortrudt en sletning eller det viser sig der er noge som kører af H til-så går du om i fanen backup marker den fil som skal genskabes-og klikker på
Genskab backup

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 10:23

Brian dit link var til regcleaner - og den kender jeg også i den grad

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 10:25

oz dig rotw

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 10:27

undskyld begge to - linket var fra en anden og jeg havde ikke kigget ordenligt efter - eller læst ordenligt

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 10:27

Tak for svaret briani. for ulejligheden