/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til JacobS.
Fra : briani
Vist : 618 gange
50 point
Dato : 12-01-05 23:08

Hejsa JacobS.

I dit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/10281

Skælder du Trinethk fordi hun har lagt sit tip i en forkert kategori

Senere kommer du med hele tre tips om

http://www.kandu.dk/dk/tip/10285

http://www.kandu.dk/dk/tip/10288

http://www.kandu.dk/dk/tip/10290

Den meget omdiskuterede undervisningscd-rom ”Sexstarz”

Du skriver de to første i kategorien MS windows og den sidste i sexualitet

HVORFOR ligger du dem ikke i den rigtige kategori nemlig undervisning

MAN SKAL IKKE KAST MED STEN NÅR MAN SELV BOR I ET GLASHUS JacobS.

Brian

Kommentar
Fra : technic

Dato : 12-01-05 23:15
Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 12-01-05 23:19

nemlig! og der har den ligget længe.
se dig for http://www.kandu.dk/dk/search.asp?area=7&groupid=20608
og kast ikke med glashuse hvis du er en sten

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 23:21

herligt - puds ham !!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-01-05 23:25

Ja, herligt, at jeg ikke skulle være 'bolitibisse' denne gang!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-01-05 23:30

Du slipper Bjarne

Jeg er sikker på, at Rasmus har styr på alle de grupper han sender tips i - han har da erfaringen

Men vi andre dødelige kan somme tider være inde på en side, komme i tanke om noget og så sende det som et tip - det gjorde Trine altså også - og hvad så - det er vel et bevis på en almindelig menneskelig fejltagelse, som vi allesammen kan komme til, eller????

Måske har du endda selv prøvet det Rasmus, ellers er du en af de få

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 23:38

ingen er ufejlbare - nogen er bare fejl

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-01-05 23:41

Men den var bare fin Trinehk,tror ikke JacobS helt forstod den,men men

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 12-01-05 23:42

beklager enu en gang...
og nej,, jeg er bestemt ikke fejl fri. Hvilket til tider nok har noget at gøre med sjusk :S
Men jeg tror nu at JacobS er vandt til at komme i forum hvor de er meget emsy,, det er vi heldigvis ikke her
Eller.... jeg er ikke. Lader det heller ikke til at i andre er

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-01-05 23:43

Ja, og Rasmus var for hurtig mht, Trines tip, men samtidig vil jeg sige at som en "ikke EDB nørd" har jeg altså haft stor fornøjelse af flere af hans tip, så for min skyld skal han bare fortsætte.

Vi er altså nogen, der er rimeligt stærke i at bruge office programmerne, men som ikke fatter en brik af alt det tekniske bagved - og Rasmus er god til at forklare det på "dansk"

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-01-05 23:47

Hvem er Rasmus?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-05 23:47

Briani du kommer ingen vegne med dit indlæg, der er så mange "tip" der er gentagelser, placeret i en forkert kategori eller også er det slet ikke tip.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-01-05 23:51

Se http://www.kandu.dk/dk/tip/10289 som svarer til min tidligere konstatering af at tippene afskrives (stjæles) og sættes på uden kildeangivelse.

Kommentar
Fra : nettips

Dato : 12-01-05 23:57

Det gør faktisk ondt på os, at JacobS bruger vores artikler og undlader at fortælle hvor han har dem fra! Han bryder loven om ophavsret, og inden nogen griner for meget af vores "brok", er det ærgerligt at se at folk stjæler ens arbejde.

Hvis man låner/kopierer artikler, er det mindste man kan gøre vel at skrive hvorfra man har teksten. Tja, det *skal* man faktisk ifølge lovgivningen. Derfor vil vi gerne have bremset mandens utidige og ulovlige råkopiering af vores arbejde.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 13-01-05 00:01

Bjarne - bare mig der vrøvler - undtagelsesvis.........

Men til min undskyldning har jeg 2 nevøer, Jacob og Rasmus, der begge to prøver at proppe teknik ind i mit stakkels hovede - hm.... ikke god nok vel?

Håber i alle tilfælde min holdning til Trines tip er klar nok

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-01-05 00:02

Nettips, I er i jeres gode ret til at gøre service@kandu.dk opmærksom på forholdet, og selv om de fraskriver sig ansvar har de dog pligt til at gribe ind.

Kommentar
Fra : nettips

Dato : 13-01-05 00:04

Hej BjarneD,
Det har vi netop gjort - og vi er glade for at der er nogen der bakker os op i den sag.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-01-05 00:06

Ripley, blev du klar over, at Jacob (Rasmus) ikke er god, men bare plat og tyvagtig.

Kommentar
Fra : nettips

Dato : 13-01-05 00:08
Kommentar
Fra : technic

Dato : 13-01-05 00:10

Jeg havde nu ikke så meget spekuleret på om det er ulovligt, men det var lidt for let at genkende ordlyden når man ofte besøger www.nettips.dk og dermed meget overflødigt, og en af grundene til, at jeg efterhånden sjældent er på Kandu.

nettips, Tak for gode artikler.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 13-01-05 00:16

Bjarne, det skrev "Nettips" jo klart og tydeligt, så jo set fra ders side kan jeg da sagtens forstå det!

Men sidder og tænker på en anden tråd, der kørte fornyligt, hvor der stod, at alle tips var noget vi havde læst eller hørt et eller andet sted, det er det jo som regel også.

Har selv sendt et tip om det her, fordi jeg ikke synes, der var nogen grund til at lege politi, fordi Trine ramte en forkert tråd - jeg frabad mig bare point.........

Og så sidder jeg lige nu og mangler lidt reklame for nettips - for siden jeg har haft udbytte af Jacobs råd, så må det jo være dem jeg har brug for

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 13-01-05 00:17

technic: Tak for adressen

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : nettips

Dato : 13-01-05 00:21

Ripley og Technic: tak for jeres fine tilkendegivelser. Nettips er et ulønnet sted på nettet, der servicerer med alskens artikler om IT - også skæve vinkler... Og så ikke mere reklame herfra

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 13-01-05 00:25

Nettips: Det er OK - I er under foretrukne nu og jeg er tilmeldt jeres nyhedsbrev, så nu må I lære mig "alt det kvinder ikke forstår" - I slipper med det om computerens indre dele
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 13-01-05 00:34

nettips< Jeg kigger, som i nu ved, også ind på jeres side imellem 9 to 5. Og jeg må sige at jeg mener det er en dejlig side, der er lidt for enhver
VH Trine

Kommentar
Fra : nettips

Dato : 13-01-05 00:34

Ripley: Wow! En af de største udfordringer vi nogensinde har mødt hos os. Vi starter op med følgende case:

Sådan får du din kæreste til at servere varm kaffe, friskbagte boller og Marabou, mens du tjekker dine mails!

Tilmelding til "kurset" er nødvendigt. Gebyr: mange penge - overvej din tilmedling endnu en gang

Og tak for din Foretrukne-disposition og nyhedsbrevtilmelding. Gode ideer er altid velkomne.

Kommentar
Fra : nettips

Dato : 13-01-05 00:36

Thanx Trine - herligt at høre. Godt med kvindelig support

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 13-01-05 00:41

Super - Nettips - bortset fra de mange penge selvfølgelig - hvad med søde små lempelige afdrag??
-har lige advaret min kæreste om, hvad der venter ham, men nu lyder det altså som om han er ved at pakke

UPS - hilsen Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-01-05 00:42

Nettips jeg er bange for, at jeg må banne jer her i husstanden

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 13-01-05 07:17

Nu vil jeg lige være (plat)klog:

*** Hvis man bor i glashus, må man elske i kælderen ***

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-01-05 09:03

Hejsa og godmorgen

Ans prøv lige at læse mit spørgsmål en gang til og meget langsom

jeg er bedøvende ligeglad om tips havner i en forkert kategori

Men når jakob begynder at brokke sig over at Trine skriver sine tips i en forkert kategori,jamen så må jeg lige op og markerer

De tre tips som han selv kommer med om Sexstarz ligger allesammen i en forkert kategori IKK
dem burde han have lagt i kategorien undervisning.

Men det kan da være at Jakob dukker op med en forklaring,jeg hæver lige point til 50 det kan måske lokke ham frem.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : nettips

Dato : 13-01-05 09:16

Hvis JacobS dukker op, må han meget gerne kontakte os på email@nettips.dk.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-01-05 09:30

10 mod 1 på han ikke kommer. Hvorfor stille op til tæsk?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 09:48

ork - 3773 - han kunne vel finde på at komme og sige at det er nettips der har hugget hans tips

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-01-05 09:53

...eller skrive en fire fem tips om emnet.....

Kiggede i hans historik igår....Var det 96 tips han var oppe på!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 10:09

kan ikke lade være med at grine lidt selvom det er noget de fleste bliver godt mugne over - og ja 3773 det skulle da heller ikke undre mig

Det KAN jo være at jacobS tror han vinder månedspræmien på det og ikke er klar over at det er tilfældighedernes spil

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-01-05 10:19

Fuuuuuuuun, nu har han ramt 100 tips (det var måske målet).

Desuden har han stort set ingen superpoint, hvilket fortæller lidt om lødigheden af hans tips.

Nevermind, det må han sgu selv om. Men han behøver dæleme ikke korrekse andre, når man tager in mente hvor meget lal han selv fyrer af.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 10:40

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 50 point
Dato : 18-01-05 17:36

Som jeg mener er der ikke noget forkert i at ligge tippet under MS eftersom det er computer det handler om, og syntes heller ikke at der er forkert under sexualitet eftersom den handler om sex!

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 18-01-05 17:56

Tak for svaret JacobS..

Kommentar
Fra : nettips

Dato : 18-01-05 18:41

Men Jacob, hvorfor snupper du artikler fra Nettips.dk uden at angive tydelig kilde? Det er brud på loven om ophavsret.