/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bilradio i Renault Megane.
Fra : tom0603
Vist : 534 gange
50 point
Dato : 21-08-02 09:52

Hej

Jeg har lige købt mig en ny Renault Megane 1,6 stationcar. Men jeg har lige problemer med at finde ud af noget teknisk om bilradioen. Jeg tænker her på at den indbyggede radio på 4x15 watt er lidt for svar efter min mening. Så jeg havde overvejet og sætte en ekstern forstærker på den. Jeg vil derfor gerne høre om der er nogen af jer der ved om der er en linieudgang som jeg kan sætte forstærkeren til eller om der er noget andet jeg kan gøre for at få sat forstærkeren til anlæget.

Derudover kunne jeg godt tænke mig og finde nogle ekstra specifikationer om bilen end dem der står i instruktionsbogen, så hvis nogen kender et sted hvor der står noget teknisk om selve bilen vil jeg gerne høre det også.

Thomas

Accepteret svar
Fra : Mystic

Modtaget 50 point
Dato : 27-08-02 07:01

hej Tom0603

Du kan købe en forstærker hvor man blot sætter højtalerledningerne i forstærkeren og derfra til højtalerne.
Forstærkeren bliver blot et mellemled.

Prøv at snakke med en Renault mekanikker, måske kan du få kopier af hans specifikationer som er meget detalieret

Mvh. Mystic