/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
nøgletal
Fra : Zleepy
Vist : 363 gange
200 point
Dato : 12-01-05 18:34

jeg skal bruge nøgletal (statistikker over BNP, arbejdsløshed, Inflation og betalingsbalance) for Danmark og USA, og de skal gå tilbage til 1990, vi har endda osse fået et ark med links, men jeg kan sq ikke lige finde noget. eller, det kan jeg, men de tal går kun tilbage til 2000, så mangeler der kun 10 år :S så hvis en eller anden kunne støve noget op ville det være rart.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 12-01-05 20:22

Danmarks Statistik - Seneste nøgletal
og
http://links.fiu.dk/Default.aspx?page=VIPLinkTermViewDA&termid=400370

God fornøjelse.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 12-01-05 20:24
Kommentar
Fra : Soran

Dato : 12-01-05 20:24

På bibliotekerne har de sådan nogle bøger der hedder "Statistisk tiårsoversigt" og i kan uden tvivl finde en fra 2000 der så altså går tilbage til 1990 og har alle år ind imellem også...

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 12-01-05 20:28

Hvis linkene ikke opfylder dine behov, kan du gøre som vi, der læste før pc-eren var opfundet, nemlig gå på biblioteket. Her kan du finde dine oplysninger.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 12-01-05 20:59

ja altså, jeg har osse været inde på dst.dk hvor der heller ikke var det jeg søgte, ikke umiddelbart ihvertfald.