/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DDOS
Fra : frederikshavn
Vist : 644 gange
50 point
Dato : 12-01-05 17:06

jeg bruger kaspersky anti hacker firewall,men får hele tiden besked om at DDOS forsøger at abgribe min pc,og nettet lukker ned med det samme,har prøvet at rep.min lan forbindelse,men det hjælper ikke,skal genstarte,for at komme på nettet igen,hvad er DDOS,og kan problemet løses,har xp pro sp2,med den nye patch til windows firewall(er godt nok slået fra)

Accepteret svar
Fra : computersmeden

Modtaget 60 point
Dato : 12-01-05 18:14
Kommentar
Fra : petura

Dato : 12-01-05 18:41

DDoS (Distributed Denial of Service) er en distribueret udgave af de traditionelle Denial of Service angreb.

Som indledning til et distribueret Denial of Service-angreb, vil crackeren sprede sit DDoS-program ud på flere hundrede eller tusinder af computere, oftest ved at bryde ind gennem velkendte sikkerhedshuller.

Når crackeren har spredt sit værktøj til et passende antal computere, skal han ikke gøre andet end at sætte dem alle til at angribe det oprindelige mål. Med så mange computere der arbejder sammen om angrebet, er der langt større chance for at målet bukker under eller bliver så overbelastet, at det ikke kan servicere de normale brugere.

Det var angreb af denne type, der i starten af 2000 skabte avisoverskrifter, da flere populære Internetsider blev angrebet og efterfølgende var ude af drift i både timer og dage.

DU KAN LÆSE LIDT HER :
http://www.net-faq.dk/faq.pl?get=ddos

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 12-01-05 19:37

du skulle heller skrive at du har taget det hele fra siden

Kommentar
Fra : petura

Dato : 12-01-05 22:38

kære computersmeden.
jeg har dog stor respekt for det du skriver også til andre jeg ved du er dyktig , men du kan vel næbbe have noget imod at andre prøver alt hjælpe . jeg kunne jo også bare give et link som du . men der står i korte træk i mit indlæg hvad ddos er i min text og rigtigt nok det er et uddrag fra siden

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 12-01-05 23:16

Godt ord igen
det er bare at du skriver - DU KAN LÆSE LIDT HER - man kunne jo tro at der stod mere om emnet ik

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 12-01-05 23:30

Tak for svaret computersmeden.du var den første