/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Våbeninteresse.
Fra : Seipe
Vist : 770 gange
320 point
Dato : 12-01-05 14:45

Er der nogen der kender til nogen med privat hjemmeside med våbeninteresse: Maritime våben, Sabler og dolke,
evt. gamle skydere?
Ikke klubber, foreninger eller auktionshuse.
Hilsen Seipe.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 320 point
Dato : 12-01-05 16:15
Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 12-01-05 16:24

http://www.e-conomy.de/1.7/35/index.php

Den er godt nok på tysk

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 22-01-05 04:11

Jeg lader dette stå åbent en ugestid endnu, kommer der ikke flere kommentarer løber du dova med pointene
da min våbeinteresse er våbenhistorisk interesse og du ramte jo så tættest.
Seipe

Kommentar
Fra : b721274

Dato : 25-01-05 16:17

Jeg er interesseret i at købe en "kadetdolk". Jeg ved godt at "kandu" ikke er et salg/køb. Men da jeg har været kadet engang og gerne ville have beholdt min kadetdolk. Dengang syntes jeg den var for dyr. Kadetlønnen var ikke særlig høj, når man også havde familie at tænke på. Nu er jeg pensioneret og ønsker mig stadigvæk en kadetdolk. Våbenhistorisk Selskab har haft en til 1200,- kr. Lauritz.com har også haft en dolk, men disse steder skal både køber og sælger jo nok af med gebyrer. Dette gør tingene endnu dyrere. Så hvis jeg kunne komme i kontakt med en der evt. ville sælge, så får han mere for dolken end igennem et auktionshus, og jeg får den billigere.

Godkendelse af svar
Fra : Seipe

Dato : 05-03-05 17:31

Tak for svaret dova.