/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Visning af rammer i MI Explorer
Fra : kaypia
Vist : 405 gange
200 point
Dato : 12-01-05 13:58

Jeg støder undertiden på websider, som meddeler at de anvender rammer, og at min browser ikke understøtter dette, og jeg kan da heller ikke se de pgl. sider på disse websider, men jeg kan heller ikke finde ud af, hvordan Explorer skal indstilles for at kunne understøtte rammer.
Har Windows XP pro m/SP2. Blokering af pop-up-vinduer slået fra, men det hjælper ikke.
Jeg nægter at tro på, at det ikke kan lade sig gøre. Det må være mig, som ikke lige kan finde fidusen. Hvem kan gøre mig klogere på det?
kaypia

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-05 14:35

Prøv i IE's menu : Funktioner->Internetindstillinger...-> fanen ; Avanceret at vælge [Gendan standarder]

Normalt understøtter IE rammer (frames) !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kaypia

Dato : 12-01-05 15:02

- desværre, det hjalp ikke. heller ikke efter en genstart. Er der andre gode råd
kp

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-05 15:16

Opdatér IE ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kaypia

Dato : 13-01-05 10:21

IE er fuldt opdateret
kp

Kommentar
Fra : kaypia

Dato : 17-01-05 14:50

Stadig et problem. Jeg skriver her 2 adresser, som jeg konkret har en særlig interesse i at kunne se i fuldt omfang. Det er mit håb, at en aller anden vil forsøge, om det er problemfrit at åbne alle rammer/billeder på disse adresser. Det kunne jo tænkes, at der var en fejl ved de pgl. WEB-sider.
1) www.amazingtours.se/
På denne kan jeg ikke få vist indehaverens forskellige tilbud mv. i venstre side. Kun personfotoet øverst kommer frem.(uanset sprogvalg)
2) www.visitdjursland.com/composite.
Her er der under restaurationer en liste, som giver mulighed for visning af kortudsnit. Det kan jeg heller ikke få åbnet.
Afventer meget gerne et svar om resultat - og også meget gerne et bud på, hvad der er galt her, hvis det bare virker hos jer.
kaypia

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-01-05 16:15

Tror du mangler Java!

Kommentar
Fra : kaypia

Dato : 19-02-05 10:36

Desværre gav ingen af forslagene løsningen. Den har jeg imidlertid selv fundet. Det der skulle til, var en afinstallering af Adobe Acrobat Reader og derefter download af nyeste version. Så var problemet løst.
Men spørg mig ikke, hvorfor problemet pludselig var opstået - eller hvorfor denne fremgangsmåde løste det.