/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Hjælp til et bestemt job
Fra : jytteee
Vist : 766 gange
200 point
Dato : 20-08-02 23:18

Der er sikkert mange som bliver stødt og ryster på hovedet, men hvor skal man henvende sig hvis man vil udføre tlfsex mod betaling???

Håber der er nogen som kan hjælpe.

Accepteret svar
Fra : Kristines

Modtaget 210 point
Dato : 21-08-02 00:09

Prøv at kontakte dit telefonselskab og forhør dig !! el. kig i den blå avis evt. på www.dba.dk

Mvh. Kristines

Kommentar
Fra : Kristines

Dato : 21-08-02 00:10

Ekstrabladet var måske en mulighed. ???

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-08-02 01:40

Den bedste løsning ville da være, at du oprettede dit eget bureau. Det eneste, der kræves, er jo en telefon.

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 21-08-02 11:36

Hej Jytteee
Hvis du ønsker at etablere dit eget firma skal du blot have en tlf. linie og reklamere de steder hvor kunderne kikker. Er du god skal du ikke reklamere ret tit da dit nr. hurtigt vil blive spredt over internettet. Vær meget opmærksom på at dit tlf.nr. ved oprettelsen bliver registreret som UDELADT HEMMELIGT ved telefonselskabet og ikke kun som HEMMELIGT. Forskellen er at din adr. kan i nødstilfælde udleveres ved et HEMMELIGT nr. men ALDRIG ved et UDELADT HEMMELIGT nr. Det vil være en grim oplevelse hvis kunderne pludselig dukker op og ønsker dine beskrivelser IRL. Tro mig, de kan overbevise en lille dame ved Oplysningen om at det er en nødsituation og få adr. udleveret. Du skal i det hele taget være opmærksom på at det er en barsk branche hvor dine konkurranter aldrig vil blive dine kollegaer. Truer du andres indtjening skal du være forberedt på MEGET ubehagelige opkald. Det er ikke et alm. telefonnr. du skal oprette men et hvor taksten er højere. Du skal betale en ydelse til teleselskabet som skal taksere den ekstra ydelse. Hvor meget du som enkelt person kan tjene er jeg ikke klar over men du bør nok ikke opsige dit nuværende job. Søg hellere ind i et etableret firma. Du slipper for chikanen og er garanteret en minimum løn og bonus hvis du er god. Ring til en fra annoncerne der reklamere med live-snak og spørg den kvinde du får fat i hvordan du får hendes job.
Tænk dig godt om inden du springer ud i det - der er andre muligheder for at tjene penge.
Held og lykke
TulleTine

Kommentar
Fra : jytteee

Dato : 22-08-02 21:41

Mange tak for de mange svar, vil lige undersøge, så vender jeg tilbage, har prøvet at se i både ekstra bladet, og den blå avis, der er aldrig noget, og vil tage det som en ekstra indtægt

Kommentar
Fra : jytteee

Dato : 28-08-02 22:48

Det der var hensigten var at man får betaling pr opkald , ikke bare at dem som ringer betaler for opkaldet, det får jeg jo ikke noget ekstra ud af.