/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Problemer med link
Fra : dova
Vist : 424 gange
150 point
Dato : 12-01-05 10:18

Hvorfor kan jeg pludselig ikke klikke på et link???

Hvis pilen køres ind på et link, skifter markøren til "hånd med pegefinger", så klikker man, og der sker ikke en disse.

Markøren bliver i "pegefinger-position" og kan flyttes rundt, men alt andet er låst fast. Og kommer ikke ind på linket.

Efter et minuts tid, skifter markøren tilbage til normal "pil" og ingen problemer med alt andet end at gå ind på et link.

Hvorfor ?????

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-05 10:25

I din browser?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 10:27

dova - brug ctrl når du klikker på linket så virker det igen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-05 10:28

Aner ikke hvad en browser er, tedd.

Men det er de link som f.eks. skrives i spørgsmålene her på siden.

Adressen på linket kommer godt nok til at stå nede på bundlinien når jeg sætter markøren på linket, men kommer ikke ind i det.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 160 point
Dato : 12-01-05 10:31

Internet Explorer er en browser!

Har du prøvet online værktøjerne hos www.spywarefri.dk?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 10:34

hvis jeg klikker på et link her uden at bruge ctrl - så kan jeg da heller ikke komme ind på det - så det er vel pga den indbyggede popup-stopper - nogen gange er det shift - andre gange ctrl der skal bruges samtidig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-05 10:49

Prøv højreklik og vælg : Åbn i et nyt vindue

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-05 10:50

Den skal jo kun blokere links der bruger pop.ups mirit! Den skal da ikke blokere hele tiden! Du har åbenbart sat den til høj inde i pop-up indstillinger! Så Blokerer den jo åbenbart alle links!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 10:57

tedd det her JEG egentlig ikke - men trives da udemærket med det - tror egentlig bare det er en vane !

Molokyle - jeg prøvede lige dit råd om åbn i nyt vindue og det kan jeg ikke -

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-01-05 11:03

Hejsa

Prøv at åbne Internet Explorer! Gå ind under Funktioner > Internetindstillinger> Programmer! Der skal være flueben i Internet eksplorer skal undersøge om den er standardbrowser!

Og så klikker du på nulstil webindstillinger
Klik på anvend og ok

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-05 11:11

Hmm? Sjovt nok har jeg osse lidt problemer med links lige nu!! Gad vide om det er den nye sikkerhedsupdate til windows der driller?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-05 11:11

dova -> Er det noget der er sket fordi ; du er 'kommet til' et eller ander andet ? ..eller er det et 'problem' der er opstået 'af sig selv' ?

Jeg tænker på ; har du ryddet op for nylig :

Slettet cookies og midlertidige filer ?
Scannet for virus, ad-/spyware, renset din registreringsdatabase, defragmenteret osv... ?

Det ku' være det hjalp ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-05 11:16

tedd -> Ingen problemer her

Løsning ? Skift til Win98 SE (Dansk)

dova -> Menuen : Funktioner->Internetindstillinger...-> fanebladet Avanceret; vælg [Gendan standarder]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 11:16

tedd - jeg opdagede da også at jeg ikke bare kunne klikke på de links netop igår- men tænkte da ikke over det - for bruger jo netop funktionen ctrl i forvejen - så det kan da udemærket være at det ligger i de opdateringer der kom igår

(og vil du nu lige være så sød at hente de point der blev væk ???????????????????)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 11:17

molo tsk tsk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-05 11:20

tedd -> Hvis du skifter til Win98, så skifter jeg til DOS

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 11:22

molo hvis du skifter til DOS så skifter jeg til skrivemaskine (måske)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-05 11:23

tedd -> Ah hensyn til dova, er du så sød at definere :
Citat
..lidt problemer med links..

Det dersens : LIDT ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-05 11:25

miritdk -> Jeg kan kode med hammer og mejsel

</STENALDER>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 11:26

molo - hvorfor tror jeg dig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-05 11:36

sådan lidt ala Dova Tilbage til 98? Kan ikke køre på min PC, Molo!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-05 11:40

Kun hvis du trækker udtalelsen om brokkehoved tilbage Mirit!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-05 11:53

Nej, jeg har ikke gjort noget som helst.

Og min viden om computere begrænser sig til dette:
At tænde for den og klikke ind på Google som startside, og så surfe lidt rundt på nettet, og så skrive og læse mail.

Så jeg har ikke lavet noget som helst i indstillinger eller oprydninger eller andet.

mvh dova

Jo, og så ved jeg, at jeg har Windows ME

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 12:08

dova har du forsøgt med at bruge ctrl eller shift for at se om det virker ?????????

tedd ok - trækker det så fra spørgsmålet dit B..........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-05 12:38

dova -> Adaware, Spywareblaster, Tweaknow Regcleaner, siger det dig noget ?

Jeg skal lige en tur ud i det gode vejr, men der er sikkert andre der kan guide dig gennem en hurtig sweeper

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-05 12:51

Det eneste anderledes jeg lige har bemærket, er at nede på linien hvor symbolerne for lydstyrke, ICQ, netværkskort o.s.v. befinder sig.
Der er kommet et symbol der ligner en computer, og når jeg sætter pilen på den, kommer en lille firkant hvor der står:

-1% Hvad betyder den, og kan det have noget at gøre med det?

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 16:19

prøv at højreklikke - eller dbl klikke på den så kan de jo være du finder ud af det
umiddelbart tænkte jeg på at det var noget med ydeevnen - men den viser da ikke noget der ligner en computer.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-05 16:27

Ok winme så har du jo ikke SP2! Prøv at dobbeltklikke på ikonet Dova?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-01-05 16:29

Hejsa igen

Den er ved at hente automatiske opdateringer til windows me.

Eller også er det de virusprogram som er i gang med en live update

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 16:33

briani - det ville da vel ikke indvirke på om dova kan åbne links vel ? - ok man ved ski aldrig med ME *G*

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-01-05 16:43

Hejsa miritdk

Nej det har intet med dovas proplem at gøre at den er ved at hente opdateringer.

Til Dova

Har du prøvet en systemgendannelse ?

Start-programmer-tilbehør-systemværktøjer

Rul tilbage til en dato hvor du er sikker på at du godt kunne åbne links

Har du prøvet min kommentar kl 11:03 ?

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-05 16:50

Tilføjelse til briani :

http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/

..og for den øvede :

http://www.webtree.ca/windowsxp/repair_xp.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 16:53

husker i at det er ME dova kører ??????????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-05 17:10

Kører dova ? Jeg troede hun surf'ede

Sorry dova ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-05 17:19

Nå, men den lille computerlignende tingest med -1% har jeg så fundet ud af.
Det var fordi, jeg var ved at prøve at geninstallere softwaren til musen, og ikke havde genstartet computeren, men havde klikket for " vil gøre det senere".

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 17:23

haha så er "den lille tingest med - 1%" da klaret tror søreme også det klarer resten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-05 17:39

Det vil sige ; når man ikke afslutter en mus-opdatering, virker musen ikke efter hensigten !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-05 17:42

Nej, det har ikke noget med det andet at gøre.
Men det var for at se om det havde, at jeg prøvede det med at geninstallere musen.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 17:45

sorry dova - det er da heller ikke nemt - jeg mente at så klarer DU også resten - kunne bare ikke lade være med at le lidt over din DIMS med -1%

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 17:47

dova - er det ALLE links du ikke kan åbne - eller nogen specifikke ??????????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-05 19:53

Jeg tror det er alle link jeg ikke kan åbne.
Her på Kandu, er det alle dem der lægges til andre sider på nettet, og også link til andre spørgsmål.
Og på denne her http://bakkely-katteri.dk/Bakkely-Katteri/link.htm
der er midt på siden link til dyrenes beskyttelse, inges kattehjem og crimecode.
De kan heller ikke åbnes, og sådan er det på alle siderne hvor der er et link.

Ellers er intet i computerens funktioner anderledes end det plejer, og jeg har ikke ændret på noget som helst.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 21:23

hvis det ikke hjælper med ctrl eller shift - så er jeg da på den - lyder underligt. MEN - hvor i alverden ved du så fra hvad der står
(jajaja ved godt du kan kopiere og sætte i adresselinie - men det er ski da besværligt)
Har du firewall - popup stopper osv der kan blokere mon ????????
Prøvet systemgendannelse til den dato hvor det virkede ?????????
(ved godt at det nogen gange ikke kan lade sig gøre i ME - og andre gange kan - men har aldrig fundet ud af grunden)
ihhhhhhhh - håber det går i orden da

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-05 21:33

Jeg har prøvet alt hvad der er foreslået.
Systemgendannelse vil den ikke lave, den skriver at der ikke er sket nogen ændringer i computeren.

Og jeg har ikke noget pop-up stopper, firewall, auto-update, anti-noget-som-helst m.m.

mirit.
Hva' mener du med "hvor i alverden ved du så fra hvad der står"??

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-05 21:35

tror mirit spørger om hvordan du kommer ind på det her spørgsmål

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 21:37

tak for hjælpen brokkehovede (tedd)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-05 21:42

Ja, det er da ikke noget problem, jeg bruger ikke det med at få mails om spørgsmål og kommentarer.
Jeg er bare inde på Kandu-siden, og der er det ikke noget problem at skifte mellem kategorier og spørgsmål.
Men linkene der bliver skrevet i spørgsmålene, altså dem der står med blå skrift, det er sådan nogen jeg ikke kan åbne.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 21:50

hvis du går ind under Funktioner - Internetindstillinger- Programmer- er der så flueben i Internet eksplorer skal undersøge om den er standardbrowser ?????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-05 21:52

Prøv at gå ind under Start > kør og skriv regsvr32 urlmon.dll
Elers læs dette
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q281679

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-05 21:55

Ja, det var det briani foreslog kl 11:03, og det skulle være i orden som han sagde der skulle stå.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 21:57

ups - sorry - havde ikke set den - grrrrrrr

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 22:00

skud i tågen er linkene understregede ???????????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-05 22:01

tedd
Jeg kan jo ikke læse sådan et link, ØV, det er jo problemet,

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-05 22:09

kopier det til adresselinjen i Internet explorer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 22:13

tedd det er ski da en nødløsning - og ikke en løsning

ufff - burde da være til at finde ud af ?????????????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-05 22:18

Løsningen ligger jo måske i det link jeg sendte sidst, mirit!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-05 22:21

tedd
Det ka' jeg ikke.
Hvis jeg højreklikker, kommer de muligheder med : åbn i nyt vindue, kopier og alt det der, men jeg kan intet af det.
Og jeg gider godt nok ikke skal til at stave mig gennem et link og skrive dem op i adresselinien.

Jeg prøvede det med at skrive i Start -kør- regsvr32 o.s.v. Men hvad skulle det hjælpe??

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-05 22:25

Prøv at markere linket ved at holde venstre museknap nede og køre hen over det, så højreklikker du på det markerede link - og vælger kopier! Så går du op i adresselinien og dobbeltklikker så det der står der blir blåt! Det højreklikker du så på og vælger Sæt ind!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-05 22:28

Rens nu den møg maskine dova

Har du overhovedet prøvet at slette cookies mv. og scannet for adware, spyware, virus og hva' har vi ?

Renset din Reg. base ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 22:31

tedd det er jo lige det dova ikke vil - at sætte det i adresselinien

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-01-05 22:36

Jeg gir op!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 22:41

også her tedd ???????????????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-05 22:41

tedd
Nu har jeg været inde på den side du linkede til.
prøver de forslag der er, og ser om det hjælper på skidtet.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 22:48

slet ikke nogen dårlig ide dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 23:15

hvilken version af IE bruger du ????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 08:44

prøv at nulstille webindstillinger under: funktioner-internetindstillinger-programmer det plejer at virke hos de fleste

godmorgen herfra

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-05 09:33

dova -> Du er ikke særlig god til at give response på de foreslag og spørgsmål du stilles i forbindelse med, vi prøver at løse dit problem. Du må være lidt mere meddelsom. Vi kan jo ikke se/gætte hvad du laver ?

Både tedd og nu også miritdk har spurgt til din browser type/version ? (Browseren er det progam du bruger til at 'se' siderne på internettet : Internet Explorer, Opera, Avant, Firefox eller Natscape ?)

Både tedd og jeg har spurgt til om du har brugt værktøjerne fra Spywarefri ? (Hvilke ?)

Har du renset din registreringsdatabase ? (Brug f.eks. dette program : http://tucows.tdconline.dk/preview/355220.html )

Både briani, jeg og miritdk har spurgt dig, om du har nulstillet/gendannet dine internetndstillinger ?

Er du der ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-01-05 13:04

Sorry.
Så er jeg her igen, selv om sønnike ikke forstår hvordan.
Jeg prøvede de muligheder tedd gav i det link han kom med i aftes 21:52. Hjalp ingenting.
Jeg har brugt Intenet Explorer, men der er lavet noget fusk nu, så jeg går direkte ind på Google i stedet for IE.
Lortet gik helt i stå, og kunne heller ikke skifte mellem nogen sider, så derfor har jeg været væk.
I øjeblikket kører jeg nedsat kraft, og har fået at vide, at skidtet skal formateres.
Sønnen har kørt noget , "et-eller-andet" virus, spyware m.m hele formiddagen.
Og nåede frem til at der stod noget i retning af:
25 Runnung Processes.
655 Process Modules.
447 Objects Recognized.
0 Objects ignored.

447 New CRITICAL Objects.
3 Processes Identified.
2 Modules Identified.
89 Registry Keys Identified.
159 Registry Values Identified.
194 Files Identified.
0 Folders Identified.

Aner ikke hvad det betyder, men der er en hel masse han ikke kan fjerne

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-01-05 13:30

Hurraaaaa!!!!!!!
Jeg kan åbne links igen, så det har sikkert været noget af det skidt vi har haft held med at fjerne, som var skyld i det.

Og så må jeg nok hellere få installeret noget antivirusprogrammer m.m. når skidtet er blevet formateret.

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-01-05 13:34

formateret?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-01-05 13:57

Sådan kalder han det, formateret, altså slette alt hvad der er i computeren, og så starte helt forfra med at køre programmet ind igen.
Ved ikke om det er den rigtige betegnelse.
mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-01-05 14:06

Ja det er den rette betegnelse! Men prøv lige at køre den her online virusscanner først!
http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

Det jo ikke sikkert det er nødvendigt at formattere!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 14:27

- altså dova var det slet ikke faldet dig ind at der kunne være skidt på din pc ??????????

Nå - nu er du jo heldigvis kommet videre - og så håber jeg ikke det er nødvendigt for dig at formattere - selvom - hvis det er første gang - så er det måske på tide at få renset helt og aldeles ud og så sørge for at have de mest nødvendige programmer klar til at holde skidtet væk

molokyle var jo efter dig med det allerede igår - 12:38 - ignorerede du bare hans indslag ???????

op og hop - øhh stå med den puter igen dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-01-05 14:35

Jeg var efter hende igår 10:31 , mirit

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 14:42

ooooooooooooops sorry stakkels tedd - blev du overset

ps underligt nok blev jeg igår nat ringet op af en veninde der havde samme problem - og vi snakkede jo lige om det her - altså jeg refererede kort denne tråd -og vi blev da enige om at der enten var spyer eller værre på spil - det kom så ikke videre og nu her for 1½ minuts tid siden har hun lige ringet og fortalt at det filene var virus !!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 14:43

uhuuuuu håber da ikke dova også har det forresten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-01-05 15:04

mirit
Der er vist både virus, spyware og hvad tænkes kan.

Synes i hvert fald, at de der 447 nye "Critical Objects" som de programmer der blev kørt i formiddags viste, kunne tyde på en del skidt der ikke skal være der.
Noget af det er så tilsyneladende væk nu, vist ca det halve, men nu venter jeg lige så stille med at foretage mig videre, før sønnen kommer igen og ser om han, evt. med hjælp fra det link som tedd kom med, kan fixe det, eller om det bliver nødvendigt at formatere.
Så jeg vender tilbage senere når vi har fundet ud af det, for lige nu kan jeg i det mindste bruge Kandu, uden for mange problemer.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 15:18

kør den restore dova - så får du gjort så rent du overhovedet kan - og held og lykke med det

ps.... dit valg selvfølgelig - men det er nu dejligt med en helt "ny" puter ! Husk at hvis der er vira på og det er noget der har været der længe uden du har været klar over det så er en fuld restore langt at foretrække - for ikke at sige et must - så hvis du har noget du vil gemme så sørg for at køre det ud på cd-rom først

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-01-05 17:34

Fik lige en melding for et par timer siden:
C:/Windows/System/ExDL1.EXE is infected by Win32: Exdll [Adw] virus

og så gik computer i baglås.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 18:59

åhhh altså dova - håber du ikke havde noget på du ville være ked af at miste - og håber du kommer på snart igen - pc´ere der driller er til at blive vanvittige af (regner med at du nok både forsøger at fjerne den og meget fornuftigt kører restore hvis du har kørt med skidt på puteren længe )

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-01-05 19:53

Ja, så kører vi igen, så længe det varer.

Håber sønnen har tid i morgen.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 20:17

dova - du kan da selv hvis det bare er at køre restore - så får du jo slettet alt hvad der måtte være af skidt og kanel - det er bare at smide cd-romme i jo

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-01-05 20:48

Ja, hvis jeg ka' finde ud af det, men på den anden måde ka' jeg jo altid tæve sønnike hvis noget bliver slettet ved et uheld

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-01-05 23:02

dova - jeg skrev jo til dig tidligere at hvis der skal køres restore så husk at brænde det ud du ikke vil undvære først - og reste kan du også selv klare - der er ligesom ikke noget at tage fejl af

Men skal din søn bestemme så tror jeg ikke på restore - mænd har en eller anden form for allergi og direkte angst for restore - spørg mig ikke hvorfor - for det er filene da den bedste måde at få gjort sin pc helt ren på ind i mellem

hmmm - tæv du bare sønnen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-05 10:06

For i fremtiden at undgå at få skidt som Spy-/Adware bør du EFTER maskinen er blevet renset, som det første installere Spywareblaster :

http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html

Det virker som et passivt filter, så du vil ikke lægge mærke til det i daglig brug, men du skal huske at opdaterer ca. en gang om ugen, for at hente de nyeste signaturer. Præcis som i et antivirus program. Her er en manual :

http://www.spywarefri.dk/spybl.manuel.htm

Ps. Hvis man laver en restore som miritdk (..og andre kvinder) foreslår, mister du din opsætning og skal indlæse ALLE sikkerheds- og Service Pack's igen !

Her er hvordan man kan gendannel sin XP uden problemer :

1.) http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/rstrui.htm
2.) http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-05 10:14

Kvinder elsker jo at indrette, Molo! For dem betyder en restore ingenting! Det hedder vist redebygningsgen indenfor zoologien!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-05 10:30

..jeg troede det hed ; at genopfinde den dybe tallerken

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 11:01

HAH - og så behøver i ikke at spørge hvem der opfandt den dybe tallerken mere

et eller andet sted har jeg bare en fornemmelse af at dova måske aldrig har tænkt videre over at beskytte sin pc og derfor måske endelig er kommet til et sted hvor en ualmindelig kraftig rengøring ville gøre godt - derfor jeg foreslog restore - men hvis maskinen kører fint uden og kan nøjes - så er det jo ok ............. men - dova kører ME og mine erfaringer med den udgave er ikke særlig gode - bla bla - hold så op med at drille mig

tror jeg vil flytte på lidt møbler så emesen ikke bliver ked

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-05 11:03

læs igen - dova kører ME !!!!!!!!!!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 14-01-05 11:59

Tak for svaret tedd.

Ja, nu lukker jeg spørgsmålet, da det jo er konstateret, at det er skidt i computeren.
I det link fra spywarefri, fandt jeg løsningen på en del af problemerne.
Noget der hedder Malware der går ind og lægger sig som startside. Det havde jeg bare ikke opdaget, fordi computeren normalvis aldrig bliver lukket ned. Og det er dem vi ikke kan få til at forsvinde.

Men tak for hjælp og gode råd til jer alle.

mvh dova