/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
lav sorte streger i frontpage
Fra : chatter
Vist : 551 gange
100 point
Dato : 20-08-02 21:13

hvordan laver jeg nogle sorte streger der hvor min side er delt på af de stiplede linjer i front page???

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-08-02 22:23

måske hvis du omformulerede den der lidt ...*S* - den er ikke heeeelt nem at forstå !!??!!

Accepteret svar
Fra : Kristines

Modtaget 100 point
Dato : 21-08-02 00:04

Hej Chatter.

Hvis du skal sætte en vandret streg, så går du ind under INDSÆT menuen og klikker vandret streg !!!
Hvis du skal have en lodret streg i den ene side f.eks. må du ind og lave et billede på f. eks. 1024 x 2 pixel og sætte det ind som baggrund.

Mvh. Kristines

Kommentar
Fra : chatter

Dato : 21-08-02 10:40

se på www.thecover.dk

der er en streg ude i siden son en vil jeg lave nogle andre streder også

Kommentar
Fra : Kristines

Dato : 21-08-02 12:10

Hej Chatter !

Som jeg skrev før så skal du lave den streg, som et billede! Hvis du giver mig en mailadresse så kan jeg sende dig et billede? OK ?
Du kan evt. gå ind på www.pbj-struds.dk der kan du se jeg også har lavet en sådan streg !!
Du skal importere billede i Frontpage og derefter sætte den ind på den side du nu vil have den !!

Mvh. Kristines

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-08-02 21:22

"chatter" <chatter.news@kandu.dk> skrev...
> hvordan laver jeg nogle sorte streger der hvor min side er delt på af de
> stiplede linjer i front page???tive = 1brug

Undskyld - men jeg fatter overhovedet ikke dit spørgsmål... kunne du evt.
smide et link til en side og fortælle sådan præcis hvor du vil have "sorte
streger" (og skal de i øvrigt være vandrette eller lodrette...)?

Mvh. Camilla

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 27-08-02 11:30

Du kan prøve at indsætte frames og lave rammerne sorte.
Du kan se mere i hjælpe filerne til programmet, bare søg på frames...

Mvh. Dennis85