/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Finn og Jacob som elektrikere
Fra : peterpyt
Vist : 4762 gange
70 point
Dato : 11-01-05 22:30

Er der nogen der ved hvor man kan finde filmen hvor Finn og Jacob arbejder som elektrikere ?
På forhånd tak..
Peter

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-01-05 23:15

Jeg synes ellers at jeg har rimelig meget tjek på hvad Finn og Jacob har lavet, men kan slet ikke komme i tanke om, at de skulle have lavet noget som helst hvor de er elektrikere.

Kan du ikke beskrive lidt nærmere hvor du har set det henne.

Jeg har lidt på fornemmelsen, at du måske tager forkert, så det i stedet er Clausen & Pedersen.
De lavede nogen udsendelser i fjernsynet for en del år siden hvor de skulle lave forskelligt håndværkerarbejde i et hus, hvilket der kom en del vanvittige ting ud af.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-05 23:32

Jeg tror ikke du kan finde den nogen steder.

Det er en kortfilm fra 1987 med Lasse Spang Olsen som instruktør.

Filmen hedder Jacob og Finn som elektrikere.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-01-05 23:34

dova> Til din, og andres orientering http://www.dkef.dk/default.asp?Action=Details&Item=136 ....spørgsmålet må være rigtigt.

Men hvad videoen hedder ??

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-01-05 23:36

Overhalet indenom af <ans>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-01-05 23:37

....(fortsætter her) <ans>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-05 23:46
Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-01-05 09:39

Ups

Sorry

Det var en mangel i min "husker"

mvh dova

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 12-01-05 14:07

Jeg har lige fået en mail om, at der er en der vil lave en kopi til mig af filmen.
Jeg ved dog ikke endnu i hvilket format den kommer i, men har det interesse, hvis jeg kan lave en til dig, når jeg forhåbentlig får den.
Jeg kender nemlig ikke ham der skal lave den til mig.

Kommentar
Fra : peterpyt

Dato : 12-01-05 14:35

Se nu begynder det at ligne noget.. Hvis du skulle få fat i en kopi af denne fortræffelige film vil jeg meget gerne høre nærmere..
Iøvrigt vidste jeg ikke at det er Lasse S. Olsen der har lavet den..
Peter...

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 03-02-05 22:54

Så har jeg den. Elendig kvalitet, men den kan da bruges. Det kniber at få tracket min video nok. Den er lidt for billig og automatisk.
Jeg kan se om jeg kan lave en VCD der kan afspilles på DVD.

Kommentar
Fra : peterpyt

Dato : 04-02-05 14:51

Det lyder dæleme godt... Håber det vil lykkes for dig at lave den til en vcd...
Jeg hører meget gerne nærmere..
mvh
Peter..

Kommentar
Fra : 270574

Dato : 12-02-05 23:48

Hej.
Jeg har også filmen på et VHS bånd men i meget dårligt kvalitet.Det kniber endda lidt med farverne en gang imellem.
Jeg vil meget gerne høre mere om det med en VCD.
MVH Ulrick

Kommentar
Fra : bennybomstaerk1

Dato : 15-02-05 23:51

Halløjsa!
Jeg har også igennem flere år ledt med lys og lygte efter denne!
Skulle der være mulighed for en kopi ?

Mvh
Lars

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 16-02-05 01:54

Ja ja, skal nok.
Prøver at få lavet det i weekenden. Skal lige se om det bliver bedre på en anden video end den jeg har til rådighed.
Jeg regner dog med at tage en 50'er med forsendelse, hvis det er OK.

Kommentar
Fra : peterpyt

Dato : 16-02-05 10:04

En flad halvtredser synes jeg er rimeligt nok...
Glæder mig til at se resultatet... god arbejdslyst..
mvh
Peter.. .

Kommentar
Fra : bennybomstaerk1

Dato : 16-02-05 10:57

Ja det lyder fint! Ser frem til at få den at se igen!!

Mvh
Lars

Kommentar
Fra : 270574

Dato : 16-02-05 18:44

Hej PrivateDK
Jeg er selvfølgelig også med på en halvtredser.Jeg glæder mig til at se resultatet.

Mvh
Ulrick

Accepteret svar
Fra : PrivateDK

Modtaget 70 point
Dato : 25-02-05 00:13

Så har jeg lavet en VCD , eller rettere en SVCD.
Jeg kan også lave den som en VCD. Jeg har desværre ikke en DVD-brænder.
Forskellen på SVCD og VCD er opløsningen/ billedekvaliteten.
Hvis i vil købe én, så skriv til min e-mail rthalund@hotmail.com, med jeres adresse og om i vil have den som SVCD eller VCD. Check jeres DVD afspiller, hvad den kan.
Så sender jeg en skive og en seddel med mit kontonummer og adresse, så kan i selv bestemme hvordan i vil få pengene(50,-) frem.
Peterpyt, hvis du hæver pointtallet med 1 inden du lukker den, så kommer den øverst i rækken. Det kan være der er flere der vil have den.
Vent nu med at lukke den, indtil du har en kopi, og set at den virker.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 25-02-05 00:28

Jeg så forresten noget sjovt da jeg arbejdede med filmen. Der er en hippi med i filmen, han bliver spillet af Jesper Binzer, Jeg kan ikke se det med sikkerhed, men det må jo næsten være forsangeren fra DAD. Der er også en med, der hedder Nicolai Nørlund, hans navn virker også bekendt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-02-05 00:30

Kommentar
Fra : 270574

Dato : 25-02-05 09:23

Hej PrivateDK

Jeg sender er mail til dig med det samme.

På forhånd tak!!

Kommentar
Fra : bennybomstaerk1

Dato : 25-02-05 12:11

Supert!!

Mvh

Lars

Kommentar
Fra : peterpyt

Dato : 01-03-05 12:07

Så har jeg modtaget e glimrende eksemplar fra privateDK. Tak for det..
Det er en klassefilm især for os elektrikere...
mvh
Peter

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 07-03-05 00:57

Der er 'en der ikke kan få hans til at virke, er der andre der har haft problemer og eventuelt løst dem.
Jeg har jo som tidligere skrevet, at jeg ikke har prøvet det før.

Godkendelse af svar
Fra : peterpyt

Dato : 20-03-05 16:44

Tak for filmen PrivateDK.

Husk - Alt er volt....

Med Venlig hilsen
Peter

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 20-03-05 17:04

Tak for pointene Peter. Det er nok sidste gang jeg lover sådan noget. Du er den eneste af 3 der har betalt, men det kan måske nå at komme endnu.

Kommentar
Fra : crc50

Dato : 06-10-05 18:04

Hej private.dk

Er det muligt om jeg også kan få en kopi??

Med venlig hilsen
Bean

Kommentar
Fra : steno

Dato : 21-06-06 01:29

Med alle de dask jeg har set Sofus.dk modtage for at hjælpe , forstår jeg ikke en skid. Det er det der hedder dobbelmoral så det basker. Her er der ikke kun tale om, henvisning til et eller andet program, som måske er lidt uldent, her er tale om direkte handel hen over kan du.

Dette er for mig et klart signal om, at man skal være varsom med at lange ud efter folk, når man uden nogen protester fra panelet lader sådanne studehandler gå glat igennnem, og nu ser jeg at troldenesdhb 11.06. henviser til dette spørgsmål.

Man kan sku godt blive forvirret over kandu.dk' s regler og etik !
Tænk lige over det !

Hilsen steno

Kommentar
Fra : sbach

Dato : 14-12-06 14:15

Hej PrivateDK.

Jeg er også med på en kopi..... Jeg sende dig en mail med adr hvis det stadigvæk er muligt...

Mvh
Søren

Kommentar
Fra : kb1987

Dato : 09-05-07 22:51

Hey...
Søgte lige efter filmen på nettet, men fandt så det her indlæg...

Er der nogen der har mulighed for at sende en god version til mig ???

:)

Kommentar
Fra : mini-darius

Dato : 03-08-07 20:07

heej, fandt dette link på nettet hvor du kan downloade den..

skriv den kode på 3 cifre som står til højre i vinduet og vent 50 sek og vælg gratis..

håber du er glad:P

mvh daniel

Kommentar
Fra : danvitek

Dato : 21-08-07 19:57

Hej Daniel,

vil du gentage link og kode til download?

På forhånd tak.

mvh
Viggo

Kommentar
Fra : mini-darius

Dato : 21-08-07 21:08
Kommentar
Fra : danvitek

Dato : 21-08-07 22:51

tusind tak for hjælpen, den er i kassen.

Hvordan fandt du frem til linket på megaupload/megavideo? om jeg må være så fri at spørge.