/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Windows messenger
Fra : vibber1310
Vist : 680 gange
50 point
Dato : 11-01-05 22:10

Jeg har windows messenger og har også oprettet en bruger. Mit problem er at jeg er kommet til at slette den mail som skal bekræftes. Så hvad gør jeg nu??? Kommer der en ny bekræftelsesmail? Gode råd søges...

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 11-01-05 22:13

Kan du ikke bare oprette en ny?

Accepteret svar
Fra : mcbanana_club2

Modtaget 60 point
Dato : 11-01-05 22:18

hmm.. prøv http://messenger.msn.dk/Help/ > Tilslutning > Hvad gør jeg, hvis jeg glemmer min adgangskode?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-01-05 22:22

Skal man bekræfte via en mail.?? Det mener jeg da ikke, nå´ men det skal man vel hvis du siger det.
Den ligger vel ikke bare i slettet post.?

Kommentar
Fra : mcbanana_club2

Dato : 11-01-05 22:25

godt bud "Taliskoko".. :)

Kommentar
Fra : vibber1310

Dato : 11-01-05 22:32

Hmmm... Jeg tømte mappen "slettet post" efter jeg havde slettet mailen. Jeg synes ikke jeg kunne finde noget på siden der blev linket til.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-01-05 22:39

Du skal logge på Messenger med en mailadresse og et kodeord.!! Har du begge dele.?
Der skal ikke bekræftes noget.!

Kommentar
Fra : vibber1310

Dato : 11-01-05 22:42

Oki, så fandt jeg ud af det. Jeg afmeldte mig og tilmeldte igen. Så fik jeg en ny mail. Tak for råd og linket, det gav lidt hjælp.

Godkendelse af svar
Fra : vibber1310

Dato : 11-01-05 22:42

Tak for svaret mcbanana_club2.

Kommentar
Fra : vibber1310

Dato : 11-01-05 22:46

Taliskoko: Når man opretter en konto hos net.passport får man en mail hvor man skal bekræfte at emailadressen er tilmeldt. Jeg kunne sagtens logge ind, men efter min emailadresse stod der at den ikke var bekræftet. Og hver gang jeg loggede på brokkede min svoger sig.

Kommentar
Fra : mcbanana_club2

Dato : 11-01-05 22:58

så lidt .. thanks for the points;)