/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung SGH-X450 et godt køb?
Fra : wacher
Vist : 436 gange
500 point
Dato : 11-01-05 21:17

Jeg har en gammel oldnordisk mobiltelefon og tænkte at jeg ville have en ny og fandt en Samsung SGH-X450 og den kan man få til ca. 1.000 kr. Er det et godt køb? Jeg rejser til USA og bruger mobiltelefonen der og det kan SGH-X450 idet den også kører på 1900 båndet så det er et must at min nye telefon kan det. Jeg har en ide om at min ringetone skal være Jack Bauers telefon fra TV serien '24". Kan man nemt få den ned på en SGHX450 og hvor får man den fra?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-01-05 21:26

nokia nokia og nokia

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-01-05 21:29

til prisen er det et godt køb

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 11-01-05 21:38

Nokia sutter!
Sony-E er sagen!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-01-05 21:47
Kommentar
Fra : rpje

Dato : 11-01-05 23:00

Når du alligevel skal over there, hvorfor så ikke noget fra over there.
Motorola har ikke det ryg den fortjener.

Jeg har efterhånden benyttet mange telefoner I forbindelse med mit arbejde. Nokia betyder nok en fejl fladt oversat til dansk. Jeg har til gengæld aldrig haft nogen problemer med Motorola eller Eriksson

Her er lidt om Motorola V220
http://www.mobilsiden.dk/telefoner/show.php?visSide=1814

MV.
Peter Jensen

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 500 point
Dato : 12-01-05 08:41

Det er en ok tlf.. Vi har selv en og er godt tilfreds.. om det er et godt køb til prisen vil jeg ikke blande mig i...

Junior

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 12-01-05 09:34

Ok en V220 er nok lige i overkanten hvad pris angår
Her er så Motorola E398
http://www.mobilsiden.dk/telefoner/show.php?visSide=1288

Så har du da et alternativ

MV.
Peter Jensen

Godkendelse af svar
Fra : wacher

Dato : 12-01-05 19:03

Tak for svaret CCjunior.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 12-01-05 19:13

Nu håber jeg du bliver glad for den...
Jeg vil lige sige at der er masser af ringetoner at finde til telefonen, men de ved jo godt hvad de vil ha for det..

Junior