/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
hjælp fransk oversættelse
Fra : denizkkk
Vist : 306 gange
100 point
Dato : 11-01-05 21:01

er der nogen d3er ville være så venlige at oversætte disse sætninger for mig

1. hun kan ikke huske, hvor hun har lagt bogen

2. hendes bedstemor har givet hende en billedbog

3. lars fortæller marie en historie

4. ulven har lige spist bedstemoderen

5. moderen siger til hende, at hun skal bringe kurven hen til bedstemoderen

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 11-01-05 23:06

Hej...hvis du selv kan oversætte dem til Engelsk, så tror jeg den her side kan oversætte dem fra Engelsk til Fransk

http://translate.google.com/translate_t

Kommentar
Fra : denizkkk

Dato : 12-01-05 14:48

men nu er jeg også dum til engelsk

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 12-01-05 15:12

Jeg kan heller ikke oversætte det, ikke til Engelsk ...detsvære

Kommentar
Fra : Skattus

Dato : 26-04-05 16:47

Elle ne se souvient pas où elle a mis le livre
Sa grand-mère lui a donné un livre d'images
Lars raconte une histoire à Marie
Le loup vient de manger la grand-mère
La mère lui dit qu'elle doit apporter la corbeille à la grand-mère

Pas på med at aflevere dette til din lærer. Sådan nogle ved også, hvornår man ikke selv har lavet det.