/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Rotw - HWA?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 673 gange
30 point
Dato : 11-01-05 20:41

Du kommer med et tip i en helt forkert kategori, som IKKE er et tip? Hvad tænker du på?
http://www.kandu.dk/dk/tip/10275
Tag dig sammen knægt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-01-05 20:45

arne.jakobsen - følg dog med tiden...................vandkølet Linux.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-01-05 20:54

eme - tak for bem. Jeg kan squ stadig ikke se hvad tippet har at gøre med Linux, eller at det overhovedet skulle være et tip.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-01-05 20:58

hmmm - der er ingen forkerte kategorier her - kun forkerte spørgsmål

HAR gemt mig

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-01-05 21:01

Man kan da godt finde på et tip og måske ikke lægge mærke til hvilken kategori man befinder sig i.
Det kan da godt passe - det med ægget som jo koagulerer (størkner) ved 30 gr >
Men hvor længe det så holder er et spørgsmål - som nødrep er det sikkert godt nok.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-05 21:11

arne.jakobsen

Du må som andre brugere leve med at "tip" ikke altid er tip.

Der er flere brugere, der har prøvet at forklare at "dette" og "dette" ikke er et tip, men uden at brugeren har forstået det.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-01-05 21:12

miritdk - Har du glemt dig selv? Det er ikke godt!

emesen - Ja hvis det så var et tip. Men hvad tip var der der så i det? I hvertfald ikke noget med æg.

Se selv igen: http://www.kandu.dk/dk/tip/10275

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-01-05 21:16

ans - det var ikke verdens klogeste bem. Det kandu squ gøre bedre. Gnæk.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-01-05 21:24

lagde ikke mærke til kalgorien satte det i samme som http://www.kandu.dk/dk/tip/10274 da det var et "tips" til dette
et kølersystem er ikke helt billigt
det er ment som et tip til folk om at stille sig selv de spørgsmål inden "æggene kommer i" og der men er det vælg et tip?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-01-05 21:27

Ho ho ho - jeg kommenterede jo helt hen i vejret.
Det var jo denne jeg snakkede om:
http://www.kandu.dk/dk/tip/10274
og slet ikke denne, som spørgsmålet her handler om:
http://www.kandu.dk/dk/tip/10275

så nu findes der mange kattegorier:
Dårlige spørgere
Elendige tippere
Skrappe revsere
Fjollede kommentatorer.............den hopper jeg med på

Har vi det ikke herligt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-01-05 21:37

rotw - Det er så OK med at du har lagt dit tip i en forkert kategori, men hvis du læser dit eget tip, er det jo stadig ikke et tip, kun en kommentar. Så lær lige at lægge et tip.

Jeg synes i øvrigt at du har opført dig pænt overfor mig. Så Tak for det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-05 21:40

Citat
Fjollede kommentatorer.............den hopper jeg med på

Emesen, du er ikke den eneste

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-01-05 21:44

Er du så med nu emesen? Eller skal det forklares yderligere?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-01-05 21:45

Tak Ans....................det sætter jeg pris på.

Mit motto:"Man må lære, af de andres fejl".

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-01-05 21:50

AJ >
Jeg følger bare med - nu.

Kommentar
Fra : pevo

Dato : 11-01-05 21:51

og det grinede de af den vinter!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-05 21:52

Emesen, det er du blevet for gammel til, at lære af de andres fejl - du når det simpelthen ikke for de bliver bare ved og ved. Det er jo kun os næstbedster der klarer den og så Arne, der holder os i ørene.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-01-05 21:54

læste tippet (så også programmet) tykket på skriv tips det bliv påvist i et forsøg at det virkede men heller ikke mere.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-01-05 21:55

emesen - Vrøvl igen. Du kan kun lære af dine egne fejl.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-05 21:58

Arne, det nytter ikke noget fordi emesen er en af de næstbedste, som ikke begår fejl og så er der ikke noget at lære af.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-01-05 22:02

Bjarne: o.s.v.

Hvad Fanden mener du med næstbedste?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-01-05 22:05

Yes - en af de næstbedste.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-05 22:05

Ved du virkelig ikke det? Så er du åbenbart ikke en af de næstbedste.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-01-05 22:24

Nej Bjarne. Jeg ved ikke hvad det er at være en af de næstbedste.???
Jeg hører til i 1 div. og har altid gjort det.
Nogle af jer drenge synes at det er fedt at være i 2. div.
Men det må I jo selv om. Ha' et godt liv, på jeres præmisser.
Før tedd når sine 10.000, skal han jo først nå de 100??? Ha Ha.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-01-05 22:24

Nej Bjarne. Jeg ved ikke hvad det er at være en af de næstbedste.???
Jeg hører til i 1 div. og har altid gjort det.
Nogle af jer drenge synes at det er fedt at være i 2. div.
Men det må I jo selv om. Ha' et godt liv, på jeres præmisser.
Før tedd når sine 10.000, skal han jo først nå de 100??? Ha Ha.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-01-05 22:24

Nej Bjarne. Jeg ved ikke hvad det er at være en af de næstbedste.???
Jeg hører til i 1 div. og har altid gjort det.
Nogle af jer drenge synes at det er fedt at være i 2. div.
Men det må I jo selv om. Ha' et godt liv, på jeres præmisser.
Før tedd når sine 10.000, skal han jo først nå de 100??? Ha Ha.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-01-05 22:24

Nej Bjarne. Jeg ved ikke hvad det er at være en af de næstbedste.???
Jeg hører til i 1 div. og har altid gjort det.
Nogle af jer drenge synes at det er fedt at være i 2. div.
Men det må I jo selv om. Ha' et godt liv, på jeres præmisser.
Før tedd når sine 10.000, skal han jo først nå de 100??? Ha Ha.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-05 22:30

Jeg kan jo ikke gøre for, at du er tilfreds med at være i bunden af første division når vi mænd nyder at være i toppen af første og da vi er så gode blev der ingen nummer et men en masse næstbedste, og hvis du lytter og lærer kan det være, at vi hjælpe dig lidt opad.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-05 22:32

Fedora, Knoppix, Slackware (bare for at blive i kategorien)

Kommentar
Fra : arnebjakobsen

Dato : 11-01-05 22:53

Jeg syntes loverdrengen er god til at gentage sig selv.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-05 22:56

Arne, loverboy, kun med Patsy!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-01-05 23:00

Kære Bjarne. Find du blot nogle flere ord. De kan jo ikke gøre dit argument bedre. Dit argument om at jeg er bunden af 1'st div., står jo stadig kun for din regning. Men forhold dig til spørgsmålet? Rotw HAR allerede indrømmet sin fejl.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-01-05 23:06

Har I lagt mærke til at der nu igen er kommet en profil der efterligner mig "arnebjakobsen" BRÆK.

Jeg er SÅ god at små syge skiderikker, ikke KAN lade være med at kopiere mig.

arnebjakobsen - Jeg er er stolt - du har gjort mig en tjeneste. HÆ hæ.

Bjarne - Skulle hilse fra Patsy

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-05 23:07

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-05 23:07

Arne, Arne, mine kommentarer er lige så unyttige og ligegyldige som din evindelige legen skolemester, og nu må der godt grines.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 00:22

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 00:23

arne ----------------- jeg skrev altså gemt og ikke glemt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-01-05 01:47

Bjarne - Patsy er KUN til tyre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-01-05 08:22

mirit

Det så jeg da godt. Så du ikke ræven bag ved mit øre da jeg svarede?

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 30 point
Dato : 12-01-05 18:18

så har vi vel jogget længe nok i MIN FEJL ikke??
ha.ha

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-01-05 18:35

Jo da. Tak for svaret rotw.