/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
hvordan deler jeg
Fra : ladies
Vist : 650 gange
50 point
Dato : 11-01-05 16:35

jeg har 2 pcer der er tilsluttet adsl begge 2 og en lexmark x 1155 hvordan gør jeg hvis jeg vil dele printeren så begge pcer kan bruge den???????? må gerne forklares let *SS*
lige et tillægsspørgsmål jeg havde en lexmark x73 også en scan/print/kopi der havde jeg lige købt patroner til men printeren dur ikke den æder parpiret der er et eller andet der løber rundt ærgeligt men kan de patroner bruges til x1155???? de er jo ret dyre??
ladies

Accepteret svar
Fra : Chrillemand

Modtaget 60 point
Dato : 11-01-05 16:47

Altså hvis du har delt dine to computere korrekt, så burde det være muligt for den anden at bruge den!

Men gå ind i kontrolpanel, Printer og anden hardware, printer og faxeenheder, og derefter skulle din printer gerne dukker op, som du så kan højreklikke på, og under fanebladet dele printeren...

Mvh Christian

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 11-01-05 16:48

Hvis du fortæller mig numrene på patronerne, kan jeg måske tjekke det... (tillægsspørgsmålet)

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 11-01-05 16:50

chrillemand
hvordan delt mine computere til adslen???for det skulle de være???

de har numre 75 og 25 er jo lidt ærgeligt fik dem i går og har fjernet beskyttelsen og så brændte l....t sammen
ladies

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 11-01-05 17:48

Hvis du siger, at patronerne fra x73 bruger nummer 75 og 25, kan kan det ikke lade sig gøre. X1155 bruger 16 og 26.

Har du ikke garanti på printeren.

Det egentlige spørgsmål:

Hvis du går ind i netværkssteder på en af computerene, kan du da se den anden computer? Hvis ikke, så prøv "Start, indstillingner, netværksteder og ude i højre side kan ud oprette en mindre hjemme netværk. Du skal huske at skrive den samme navn ved Arbejdsgruppens navn, og husk at have din printer tændt når du gør det!

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 21-08-06 21:55

Tak for svaret Chrillemand.