/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Webcam Driver til mit Digi Kamera
Fra : Pete_man
Vist : 573 gange
200 point
Dato : 11-01-05 16:21

Hej, jeg har lige købt et Fujifil Finepix s3500 med indbyggede webcam funktion, men når jeg tilslutter Kameraet i uSB porten så kommer der ikke noget på skærmen (Jeg har lavet indstillingerne om på kameraet og Så har jeg prøvet om jeg kunne få den til at vise noget i Messenger, og Microsoft Movie Maker, men ingen resultat)
Jeg håber der er nogen der ved hvor jeg kan downloade en driver, så mit kamera funker som Webcam...

Hilsen Peter (Pedder) Holst (Holster)

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 11-01-05 16:27

Hej.

Du kan hente USB drivere til dit kamera her: http://www.fujifilm.de/eng/prod_digital_131.html?index=40000262

Kommentar
Fra : smor20

Dato : 11-01-05 16:29

hej

jeg har haft det samme problem og har det stadig når jeg skal have mit digi til at lægge billeder op...
jeg gør det det at jeg går ind i start> højre klikker på denne comp > ind i hardware> ind i enhedshåndtering .. derinde finder du usb ...
jeg gør det at jeg deaktiver og aktiver igen..

godt være nogen der har en go forklaring men jeg ved denne virker

smor

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 11-01-05 16:32

1 #
Den Driver er med på CD'en som jeg fik med!

2#
Mit probler er jo så bare at jeg gerne vil have den til at køre som Webcam...

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 11-01-05 16:55

Har du prøvet at følge instruktionerne i din Kamera manual (Side 76, Afsnit 6.3, Connecting to a PC, WEB CAM (Web camera) mode ?
Der er en trin-for-trin guide.

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 12-01-05 14:25

Ja dette har jeg prøvet mange gangen uden held!