/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DVD Audio ripper
Fra : cdripper
Vist : 556 gange
100 point
Dato : 11-01-05 15:58

Hej

Jeg vi gerne vide omder er nogen der ved om man kan få et dvd ripper program, som kun tager lydsporet med.
Det eneste krav er at det er freeware

MVH.
Cdripper

Kommentar
Fra : mcbanana_club2

Dato : 11-01-05 16:03

http://www.dvdrip.dk/ prøv her..

mvh mcbanana_club2

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 12-01-05 00:18

Nu har jeg brugt over en halv time på at søge alle mulige og umulige steder på nettet via google og andre mere eller mindre besynderlige søgemaskiner....og der dukker INGEN freeware DVD audio ripper op, de eneste jeg finder er de samme 3 forskellige som alle koster tæt ved 30$ ...så det ser umiddelbart ud til at der ikke forefindes et sådant freeware værktøj (endnu, det kommer nok når dvd audio bliver mere udbredt som musik medie på bekostning af cd'en)

Men jeg har hørt rygter om at CDex skulle kunne klare det, har dog ikke testet det selv da jeg ikke har nogen audio dvd til rådighed lige for tiden. Jeg er bange for at du måske bliver nød til at væbne dig lidt med tålmodighed.