/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Nogle der har en GMAIL indbydelse
Fra : mortend70
Vist : 528 gange
100 point
Dato : 11-01-05 15:50

Tjae . Jeg ville gerne prøve det der GMAIL, så hvis der er nogle med invitationer så ville det være fedt med en

på forhånd tak UUUPS min mail adresse er mortend70@hotmail.com

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 11-01-05 15:54

hej. Jeg sender dig en lige straks. Men vent lige med at luk spg, før vi ved om det virker :)

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 11-01-05 16:05

Ellers kan du få en af mig

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 11-01-05 16:19

jeg har sendt min. Men ved ikke helt om det virker...

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 11-01-05 16:22

Jeg har inviteret folk før, og det har da virket, så det burde det.

Kommentar
Fra : mortend70

Dato : 11-01-05 16:24

hva øeee har ik rigtig fået noget fra nogle af jer endnu !

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 11-01-05 16:33

jeg er i tvilv om om mit virker, da det bare er en invitation jeg selv har fået. som jeg har sendt vidre..
Jeg troed ikke der var så mange der havde, men hvis du kan hitte ud af det på den rigtige måde Harlekin, kan du bare gøre det.
Tror ikke mit virker så,,, for jeg har sendt den for 20 minuter siden ca.

Kommentar
Fra : mortend70

Dato : 11-01-05 16:35

øhhh virker lidt skummelt ..... easy points !!!!!

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 11-01-05 16:53

skummelt ???? overhoved ikke,,,detsuden er der ike noget med easy point, du vælger jo selv hvornår du vil give pointne ud...
Jeg skulle bare ikke havde blandet mig, men jeg ville bare se om det virkede da jeg har flere invitationer liggende på den måde..
Altså...folk der har inviteret mig, om jeg kunne sende deres invitationer direkte vidre...men det ser det ikke ud til at jeg kan.. Detsvære.
Prøvede bare at hjælpe...beklager

Kommentar
Fra : mortend70

Dato : 11-01-05 17:00

ok sorry : )

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 11-01-05 17:01

har også sent

Accepteret svar
Fra : Luke2000

Modtaget 100 point
Dato : 12-01-05 11:26

Og det var så lidt.. tak for krediten

Kommentar
Fra : dennisdahl

Dato : 13-01-05 07:54

Dav mortend70

Jeg prøver osse lige at sende en invitation til dig til G-mail.
Det er meget muligt at den havner under (spam / uventet email) i din nuværende
emailudbyder (hotmail). Så tjek der med det samme og flyt den til indbakke for ellers bliver den slettet temmelig hurtigt..

Åbn linket og følg anvisningen.
Håber det virker

MVH

Dennis

Kommentar
Fra : mortend70

Dato : 17-01-05 14:03

Ok tak til Luke & Denis : ), men hvordan giver man så de point til en ???

Kommentar
Fra : dennisdahl

Dato : 14-02-05 10:21

Dav Morten

Du logger ind på Kandu..
Går ind under "din historik" (øverst til venstre ) og videre ind under spørgsmålet (som du skrev) ang. G-mail.

Der kan du så acceptere det svar du synes var bedst, (accepteret står oppe over datoen i højre side).

Når det er gjort skal du gi' bedømmelse på svaret (hvor godt var svaret du fik).

Når det er gjort så lukker spørgsmålet fordi det er blevet accepteret..

Håber det lykkes ellers må du bare skrive..

Dennis

Godkendelse af svar
Fra : mortend70

Dato : 15-02-05 13:18

Tak for svaret Luke2000.