/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Lægesekretær elev i H:S
Fra : maria22
Vist : 609 gange
100 point
Dato : 11-01-05 13:20

Jeg har for noget tid siden sendt en ansøgning til H:S som lægesekretær elev. Jeg undrer mig over at jeg ikke har fået det sædvanlige svarbrev fra dem om, at de har modtaget min ansøgning osv.
Er der andre på denne side, som har sendt en ansøgning til H:S (Bispebjerg) og venter svar?

Med venlig hilsen

Maria

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-01-05 13:39

ærlig talt hvorfor indfinder du dig ikke på kontoret og snakker din sag ????????????
Ellers - ryk for svar - det viser jo også din interesse

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 11-01-05 15:11

Det underlige er, at der er ansøgningsfrist indtil d. 26/1, men deres stillingsopslag er ingen steder at finde længere.....:( Hverken på www.hosp.dk eller på jobzonen hvor jeg fandt den i første omgang.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-01-05 19:59

Er det denne annonce du søger ?

http://kortlink.dk/dl-hk/h8k

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 11-01-05 22:22

Yes perfekt:)

Jeg lader lige spørgsmålet ligge ubesvaret lidt endnu, for at høre om andre har søgt og har hørt noget