/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overflyt SMS beskeder fra T610 til PC
Fra : moeller85
Vist : 399 gange
110 point
Dato : 11-01-05 11:06

Hej..

Nogen, der kan fortælle mig, om der findes et program, så man kan lagre ens SMS beskeder fra en SE T610 til sin PC?

Altså overflytte dem, så f.eks. hvis man skifter sim-kort, så kan man overflytte de beskeder fra sim-kort til PC, og tilbage til det nye sim-kort?!!!

Mvh Moeller85

Kommentar
Fra : mcbanana_club2

Dato : 11-01-05 12:48

du kan over føre bedkeder til mobilen fra dit sim og så tilbage til den nye telefon mere ved jeg ikke..

Ps. spørg for mere forklaring

mvh Mcbanana_club2

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 11-01-05 15:58

hey

du har et kabel til den! Brug det!

Kommentar
Fra : moeller85

Dato : 14-01-05 10:45

Har selv fundet et program, så jeg kan tilslutte min mobil via IR, og så kan jeg redigere osv. på min mobil via PC'en

Kommentar
Fra : mcbanana_club2

Dato : 14-01-05 13:47

ok det var godt.. :D

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 110 point
Dato : 14-01-05 18:23

men............................................................... selvom du selv har fundet løsningen, bliver du nød til at give pointene til en! Du kan ikke bare lade dit spørgsmål stå! Så frem med pointene!!!!

Kommentar
Fra : lund666

Dato : 16-01-05 12:14

Du kan også bare sende dem via sms til din email....

Godkendelse af svar
Fra : moeller85

Dato : 18-01-05 16:15

Tak for svaret JacobS..