/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobil Specifikation
Fra : Herningpigen
Vist : 590 gange
200 point
Dato : 10-01-05 21:47

hejsa

jeg kommer nok med et noget underlig spørgsmål, men her plejer
svarerne at komme hurtigt, i modsætning til TDC *G*

Kan man se sine mobil regninger online med tdc, ligesom ved fast telefon, og
kan man få en Specifikation, så man kan se numrerne, man ringer til,
og er det hele nummeret *S* Håber der er nogen der kan svare

knus Helle

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 10-01-05 21:51

Ifølge deres hjemmeside, skulle det kunne lade sig gøre...

se evt. http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_mobil_duet_regn_stat

MVH.
Thomas

Kommentar
Fra : samson04

Dato : 10-01-05 21:54

Er selv Sonofon kunder, og her kan jeg.

Ifølge denne side skulle du kunne se, det hvis du opretter dig.

Håber dette er svar nok .

Kommentar
Fra : samson04

Dato : 10-01-05 21:54

Er selv Sonofon kunder, og her kan jeg.

Ifølge denne side skulle du kunne se, det hvis du opretter dig.

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/selvb/index.jsp
Håber dette er svar nok .

Kommentar
Fra : Herningpigen

Dato : 10-01-05 21:59

hejsa

Det ene svar var til duet, og det hun ikke, hende jeg skriver for,

det andet svar, der står jo kun regning og ikke Specifikation, altså
hvor man kan se hvor man ringer til *S*

Kommentar
Fra : Herningpigen

Dato : 10-01-05 21:59

hejsa

Det ene svar var til duet, og det hun ikke, hende jeg skriver for,

det andet svar, der står jo kun regning og ikke Specifikation, altså
hvor man kan se hvor man ringer til *S*

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-01-05 22:05

det virke som det kun er muligt ved fastnet/internet hos tdc
ring til tdc 80808080

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-01-05 00:02

Det kræver Digital Signatur for at kunne se en specifikationsliste.
De 2 sidste cifre er blændet med XX

http://kundeservice.tdconline.dk/selvbetjening/forside/

Citat
Log på med Digital Signatur

For at kunne se Specifikation og Top 10-numre skal du logge på med din digitale signatur.

Vær opmærksom på at du skal have knyttet din digitale signatur til dit login - ellers kan den ikke bruges som login i TDC Selvbetjening.

Har du ikke en Digital Signatur, kan du læse om og bestille en Digital Signatur på tdc.dk.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-01-05 00:04

Det gælder for fastnet og mobil.

mvh
jakjoe