/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
AVAST ANTIVIRUS
Fra : dhmoelsted
Vist : 573 gange
100 point
Dato : 10-01-05 20:31

Avast antivrus 4.5 dette er ikke freeware ? eller hva , er der et freware ,fra avast der går an at bruge, jeg har med briani, fået hjælp til at fjerne norton 2003
( skylder ham egentlig point for dette) jeg fik hjælp ,og i en overgangsperiode, har jeg så installeret omtalte program, men da jeg ikke regnede med at beholde det ,fik jeg ikke set mig rigtig for, jeg har set at flere er tilfredse med AVAST, hva model der så skal bruges hører jeg gerne, jeg gider ikke rage mere i sikkerheden ihvertfald ikke et stykke tid.
hej fra
DH.moelsted

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 110 point
Dato : 10-01-05 20:41

Jeg kører med avast 4,5 home edition og jeg er meget tilfreds med det. du skal godtnok registrerer dig på deres hjemmeside, men det koster ikke noget.
Jeg kører ofte forskellige online scannere og de finder aldrig noget..
Prøv det, jeg tror ikke du fortryder...

Junior

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-01-05 20:45

www.grisoft.com
avg 7.0 er testet nov.2004 som det bedste gratis antivirus program

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-01-05 20:50

Hejsa

Jo den er gratis for private brugere

Du skal downloade avast! 4 Home Edition Download herfra

http://www.avast.com/eng/down_home.html

efter installationen skal du registrer den inden for 60 dage,men det kan du læse mere om på linket

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 10-01-05 20:52

hehe.. ja det er jo svært at argumenterer imod, men jeg har faktisk haft avg også..kan dog ikke huske hvad version det var, men det røg hurtigt ud..

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 10-01-05 20:56

Den nyeste version 7 af AVG er altså blevet meeeget bedre end de første versioner, og er et udmærket freeware program!

Kommentar
Fra : petura

Dato : 11-01-05 01:55

jeg kører også avg 7.0 .. gratis og super nem at bruge har aldrig haft brok med den

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 11-01-05 15:55

jeg køre med Avast og er super! Har kørt med avg 7.0 men blev træt af det! det har ikke auto-update og det passer ikke sig selv som avast gør! Avast scanner heletiden og det er godt!

Kommentar
Fra : petura

Dato : 11-01-05 21:52

til jacobs . der er auto-update i avg . hver gang du starter op du skal barer se i proberties og vupti der er det

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 14-01-05 12:14

Tak for svaret CCjunior.