/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
bootscreen leger windows (150 point)
Fra : xyzzygy
Vist : 633 gange
1 point
Dato : 10-01-05 19:24

blev lokket til at installere noget bootscreen noget, med dejligt VW logo, men når windows starter kan man vælge melllem alm bootscreen og så den anden, og så vil jeg hellere undvære, men selvom programmet eftersigende reastte bootscreen.ini filen virker det ikke.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-01-05 19:51

så afinstaller det

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 10-01-05 19:56

nok ikke, så ryger den bootscreen med, og hvad sker der sÅ?

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 10-01-05 20:33

Bruger styleXP, og lavede bootscreen om, og kun første gang kunne jeg vælge mellem de to bootscreen... Er det vedvarende?

Ellers hent styleXP og lav det om...

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 10-01-05 20:50

heh, det ER styleXp, hentede et lækkert windows 2005 (blue) thema

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 10-01-05 21:15

Hmm, sorry... Men er det vedvarende det med to valgmuligheder under boot?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 10-01-05 21:27

hmm, ja, ellers var det jo ikke et problem.

Accepteret svar
Fra : petura

Modtaget 1 point
Dato : 11-01-05 12:20

hvis du kører xp er der en løsning du kan ungå at der bliver stillet spørgsmål på hvilket system du vil starte op pået . du behøver ikke at afinstalere noget . du skal barer lave en lille bitte ændring så kører det . jeg synes 1 poing er lige lidt nok . men her er løsningen
højre klik på denne computer
og egenskaber gå i fanebladet avanceret og så start og genoprettelse tryg instillinger gå i rediger og slet så den linje du vil have væk.
nu er dit problem løst windows starter uden at du skal spørges om hvad der skal startes op i starten af din boot
dette kan du gører uden der er farer for at der går noget galt

Godkendelse af svar
Fra : xyzzygy

Dato : 11-01-05 15:27

Tak for svaret petura. du skal somend bare lige skrive hej i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/53701 og så får du de 151 point osse, jeg klarede det selv med en formatering.