/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Gratis kontaktlinseprøver?
Fra : palle22
Vist : 1962 gange
100 point
Dato : 10-01-05 18:42

hej.
Jeg ville gerne prøve kontaktlinser... Nogen der ved hvor de har det bedste tilbud? Ved at nogle kæder giver den første måned gratis, men koster det så noget skjult for tilpasning osv?
Nogen der kan komme med nogle bud på butikker?
Har ikke haft linser før.

Accepteret svar
Fra : sidal26

Modtaget 110 point
Dato : 10-01-05 19:02

www.louisnielsen.dk har nok DK laveste priser og har 1 måneds gratis prøvetid

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 10-01-05 19:03

Hej
De fleste optikere tilbyder at man kan prøve i en given periode. I dag er det moderne at have det i abonnement, og det er egentlig ikke ret dyrt. Stil krav om, at de orienterer dig om evt. fejl ved øjnene, så at linserne kan skade øjnene. Er du i den mindste tvivl, så kontakt først en øjenlæge.
Torben

Kommentar
Fra : Gogzi

Dato : 10-01-05 19:18

Har haft linser hos Synoptik i 15 år. Der ydes en god og individuel service. Du kan vælge mellem månedslinser, 14 dags linser, døgn linser mm. Snak med optikeren om, hvad du kan anbefales at bruge. Også mulighed for at få linser på prøve, inden du bestemmer, hvorvidt du vil have dem.

Godkendelse af svar
Fra : palle22

Dato : 10-01-05 19:20

Tak for svaret sidal26.

Kommentar
Fra : zZool

Dato : 14-07-05 15:40

Prøv også http://www.billige.kontaktlinser-online.dk som viser et oversigt over de bedste sites som sælger billige kontaktlinser på nettet.

/Thomas

Kommentar
Fra : Dubli7

Dato : 04-06-09 14:52

Der er også kommet en ny dansk side med kontaktlinser: www.aqualens.eu

Jeg har fundet et sted på nettet som sælger billige kvalitetslinser.

De tilbyder et fleksibelt abonnement, som betyder at du kan skubbe datoen frem eller tilbage som du ønsker. Hvis du bruger flere eller færre linser end foventet. Dette passer mig perfekt, da jeg ikke bruger et sæt linser hver dag.
Genialt system... som man selv styrer af inde på ens brugerprofil...

De har endvidere også en "betinget bonus".... imponerende...!
Så kan man faktisk hvis man kender nogel andre som også bruger linser.... få rabatter og derved få sine linser billigere...
Jeg har regnet ud at man kan få gratis linser hver måned, hvis man kan finde "anbefale" 5 andre personer som gerne vil bruge linserne fra www.aqualens.eu
Lad mig høre om jeres erfaring hvis i også køber herfra...
Mvh