/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Sitevurdering / feed back
Fra : steenolsen
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 10-01-05 18:31

Hej,

Vi har netop lanceret en ny version af vores website, og kunne godt tænke os at høre hvad I synes om det? Det gælder både designet, indholdet og "helheden".

På forhånd tak for jeres tid

I kan se sitet her: http://effort.dk/
Mvh
Steen

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 10-01-05 18:55

Det er da en pæn side...

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 10-01-05 18:57

Kan ret godt lide jeres logo!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-05 18:59

Designet er meget behageligt at se på og nemt at navigere rundt siderne.
Indholdet som jeg ser det - meget informativt
Helhedsmæssigt til 5 stjerner, dem får du her *****

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-01-05 20:30

5 ***** også herfra. ( set på en 19" med opløsning 800x600)
Overskueligt
Roligt at kigge på
Klar besked

Lille bitte minus.
Indtast dit navn/Indtast din email - forsvinder ikke når man er klar til at taste.
Får man slettet dem - er det svært at huske hvad der stod.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 10-01-05 22:41

Pæn side, dog synes jeg det er synd, at jeres øverste banner/rammen går ud af billedet. Der burde være 0,5-1 cm luft mellem banner og toppen af siden. Men det er jo smag og behag.

Og så ville jeg sætte de rigtige betegnelse på telefon, fax og mobil.

Prøv også at fjerne punktummerne mellem "webhotel.webdesign.shopløsninger". Så der stadig er luft mellem ordene, men ingen tegn.

Men ellers pæn og rolige farve.