/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Tandlæge i Århus
Fra : chc81
Vist : 819 gange
100 point
Dato : 10-01-05 15:48

Hej

Man hører så meget om tandlæger der snyder deres kunder, så derfor ville jeg høre om nogen kan anbefale en reel tandlæge i Århus området? Der er jo tit i store byen de forekommer svindel..

På forhånd tak!
- Carsten C

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 10-01-05 15:53

Hej Carsten,

Det har jeg ikke vanskeligt ved, idet jeg var MEGET GLAD for min tandlæge . . . . . . men tror du lige, at jeg kan komme i tanke om, hvad han hedder

Han bor i Borgporten - med facade ud mod Lilletorv - på første sal.

Mvh
HB

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 10-01-05 15:55

Jeg har tandlæge hos Eva Alin, på Storetorv 14 eller 16, kan ikke helt huske det, men jeg synes hun er en meget rar tandlæge, jeg fik hende ikke anbefaldet, men jeg har lovet hende, at jeg nok skal anbefalde hende hvis jeg støder på folk der mangler en tandlæge. Selvfølgelig er det ikke alle man kan med, men jeg er altså meget tilfreds med hende

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 10-01-05 16:00

Hej Carsten.
Har du overvejet at benytte tandlægeskolens elever, der er under kyndig vejledning,
man må gå ud fra at de er reelle, og billige.
Hilsen Rita.

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 10-01-05 16:00

Hej (igen) Carsten,

Nu har jeg navnet på min tidligere tandlæge i Borgporten - det er Nybro.

Mvh
HB

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 10-01-05 16:15

Om jeg så flyttede til Skagen ville jeg stadigvæk konsultere Uffe Nedergaard på Harald Jensens Plads!!!

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 10-01-05 16:23

jamen vores tandlæger ville sq da blive glade for alle de anbefalinger som vi giver her ..vil da oz lige være med. har en kvindelig dame Susanne Groth i Rysgade 29 århus c