/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
olietønde figur til 30års fødselsdag
Fra : janinna
Vist : 5407 gange
76 point
Dato : 10-01-05 14:39

søger en olietønde figur til 30års fødselsdag,helst en hund eller bil. eller steder hvor man kan leje eller låne sådan noget ,bor på østfyn. ved ikke om det er den rette katagori jeg har sat spørgsmålet i.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-05 14:53

hvad filan er en olietønde figur ???????????????????

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 10-01-05 14:57

det er en figur der er lavet af olietønder ,til feks 30års fødselsdag (pebersvend)

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 10-01-05 14:59

Det er en meget meget grim mand eller dame på ca 30 år bestående af flerer tønder svejset samme så det ligner lidt..
føj for en rædsel..hehe..
Hvis ikke du får fat på en så kan i jo også købe et gammelt lig af en bil hos huggeren og smide ude foran.. husk at fjerne alt som kan få motoren til at køre igen på bilen..de skulle jo nødigt kunne flytte den igen...

Junior

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-05 15:03

javel - havde aldrig hørt om det før - så blev jeg da lige oplyst

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 76 point
Dato : 10-01-05 17:56

Hejsa
Har du prøvet www.dba.dk. Under bortgives er der ofte det du søger

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 12-01-06 11:02

Tak for svaret grausen.