/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Vejle søges: værelse/lille lejlighed (5 ~
Fra : e.p.
Vist : 651 gange
100 point
Dato : 20-08-02 13:13

Jeg er startet på Vejle handelsskole (EDB-afdelingen) og transporten mellem Vejle og Esbjerg er så tidstagende at min kone, og jeg mener at det vil være bedst for alle parter hvis jeg får et værelse/lille lejlighed til hverdagene.....

Er der nogen der kender til noget der kunne være aktuelt....eller måske kan finde noget konkret på nettet/i avisen

Krav til værelse/lille lejlighed:
bad - køkken (evt. fælles)
Mulighed for fast internetopkobling (evt. deling med øvrige hustand)

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 20-08-02 13:54

Santa.....
Det lyder godt.....kan du præcisere hvor det er....
Jeg afviser dit svar....men udelukkende for at spørgsmålet skal fremtræde som "åben"

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 20-08-02 14:29

Jeg er næsten sikker på at det er Vejle Tekniske Skole som kontrollerer disse studenter boliger og du skal jo så henvende dig på Teknisk Skole og høre angående mulighederne for at du kan komme i besiddelse af en af lejlighederne indtil du er færdig på handelsskolen

Ellers ved de ihertfald HVOR du kan får svar på mulighederne for det

Cya

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 21-08-02 08:59

Jeg er ovre på teknisk skole idag og jeg kan da lige gå ned til informationen og forhøre mig angående lejlighederne og hvis du så lige skriver tilbage igen så kan vi lige se om der er noget at gøre ved mulighederne

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-08-02 12:08

"e.p." <e.p..news@kandu.dk> writes:

> Jeg er startet på Vejle handelsskole (EDB-afdelingen) og transporten
> mellem Vejle og Esbjerg er så tidstagende at min kone, og jeg mener at
> det vil være bedst for alle parter hvis jeg får et værelse/lille
> lejlighed til hverdagene.....

Den korrekte gruppe er dk.opslag.

Mvh Trine

--
Nyhedsgrupper er ikke Jeopardy, svar efter spørgsmålet!
http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 21-08-02 12:11

Teknisk Skole er ikke ejere af boligerne og hende jeg snakkede med mener det er ungdoms boliger så du ville så skulle kontakte dem istedet for

Cya

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-08-02 16:36

> Jeg er startet på Vejle handelsskole (EDB-afdelingen) og transporten
> mellem Vejle og Esbjerg er så tidstagende at min kone, og jeg mener at
> det vil være bedst for alle parter hvis jeg får et værelse/lille
> lejlighed til hverdagene.....
<snip>
Selv om det er OT og ikke direkte relateret til dit spørgsmål...
Må man spørge hvad du læser?

Thomas
_________________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 21-08-02 17:13

Trine.......prøv at kigge her: http://www.kandu.dk/dk/spg/5797

Thomas.....
Jeg læser MCSE 2000 serv og proff

Accepteret svar
Fra : SANTA2002

Modtaget 100 point
Dato : 22-08-02 00:43

Færdig arbejde e.p. du kan bo hos mig i Horsens *GG*
Jeg tager til Vejle hver dag om morgenen

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 25-08-02 12:27

damm SANTA2002 det var noget af et tilbud......
Nu er det så jeg spekulerer.......er du af hunkøn *LOL*

Mange mange tak for tilbudet......Vi løb ind i en masse økonimi som ikke uden videre ville hænge sammen, så nu har jeg købt en bærbar.....på den måde kan jeg arbejde i toget

Godkendelse af svar
Fra : e.p.

Dato : 25-08-02 12:28

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 26-08-02 00:36

*GGG* Helt ok e.p. men jeg troede ALLE vidste at Julemanden var hankøn MEN jeg er dog til piger *LMAO*

Jeg har også haft en pige fra Sjælland til at bo hos mig i 2½ mdr indtil hun fandt sit eget herovre og hun mente at jeg var godheden selv og jeg skulle passe på HVEM jeg sådan bare lige lod flytte ind men hvis der skulle ske et eller andet med en "forkert" person som fik et sådant godtroede tilbud og personen så misbrugte det så ville jeg nu da også sige at personen hellere måtte tænke MEGET over simpelthen at forsvinde fra jordens overflade HVIS han/hun ikke ville ende på hospitalet i MEGET lang tid *S*

Jeg er måske FOR godtroende men ALLE folk som kender mig de kan godt lide min "måde" at være på og den "måde" jeg er overfor andre mennesker

Jeg vil nu ellers også lige komme med en lille ting/forslag Du kan få/låne en bærbar under dit uddannelses forløb på handelsskolen når du kommer med din forklaring om transport problemet ellers ville det ikke være rimeligt Men det skal du jo også helt selvom mester

Jeg håber du får klaret din uddannelse perfekt og med gode "grades" og er der noget som du lige pludseligt står og har problemer med så kan du jo lige skrive en besked herinde idet jeg allerede har været igennem den 3 årige HHX eksamen med perfekte karakter (blær) *GGG* Hvis du har ICQ# så er min ICQ# 96275058 og der kan du tit få fat i mig når/hvis du render ind i problemer

Hygge i fremtiden

Mvh
SANTA