/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Team Sabre hjælp
Fra : Bronson
Vist : 370 gange
100 point
Dato : 10-01-05 12:41

Hej

Mit problem med Black Hawk Down Team Sabre er at jeg sætter waypoint op til en lastbil i Event og går ud i spillet, starter den kun med at køre rundt 360 grader, hvad er det galt? og hvad kan jeg gøre??

På forhånd mange tak

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 10-01-05 16:57

Hej Bronson!

Er det en orginal eller er det en "sikkerheds kopi"?

Hvis det er en orginal, så bør du prøve at geninstallere Team Sabre & se om det så virker.

Hvis du bruger en "Sikkerheds kopi" eller en NOCD patch, så har du enten fået en dårlig kopi eller fundet en patch med vira eller fejl!

Mvh. Tri

Kommentar
Fra : Bronson

Dato : 10-01-05 17:14

Det er en "Sikkerheds kopi" af Team Sabre med NOCD patch

Accepteret svar
Fra : Tri

Modtaget 100 point
Dato : 10-01-05 20:16

Enten har du fået et dårligt kopi af Team Sabre eller fundet en af de mange NOCD patch med fejl eller vira.

Mit forslag til dig er : Gå den tunge vej ned til din forhandler & køb orginalen.

Jeg ved godt at det er noget billigere med en sikkerheds kopi, men din fejl vil med stor sikkerhed blivet rettet ved at bruge en orginal version af Team Sabre.

Mvh. Tri

Godkendelse af svar
Fra : Bronson

Dato : 10-01-05 22:05

Tak for svaret Tri.

Jeg køber både Black Hawk Down & Team Sabre imorgen.

Mvh. Bronson

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 10-01-05 22:36

Det lyder godt!

Kik inden forbi på **_TOPHAT_** når du kommer online, vi kan fanges efter 2000, med std DFBHD!

Tri (TOPHAT 1)