/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Kan man bruge harddisk fra server !
Fra : import
Vist : 490 gange
50 point
Dato : 10-01-05 10:33

Jeg har fået en harddisk fra en server, da vi har fået en ny på arbejdet, kan jeg bruge den i min egen pc som extra harddisk, da jeg har en ældre pc med ikke så stor en harddisk !!!

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 10-01-05 10:47

Det kan du godt, men du skal købe et SCSI kort til din PC, for at få harddisken til at virke.

VH
Moltov

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 10-01-05 10:48

Hejsa.

Det kommer an på...

Hvis begge er af samme type, så kan du sagtens.

Ellers så har du et lille problem..
En SCSI disk, som der vel stadig er flest af i servere, kræver et SCSI interface i din pc, men basalt set, så er en server "bare" en PC med flere muskler.

Mvh
BigDane_dk