/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
4 x AGP Problemer
Fra : Douink
Vist : 283 gange
50 point
Dato : 10-01-05 01:48

Mit bundkort støtter 4 x AGP og det gør mit grafikkort også.
Men hver gang jeg slår 4 x AGP til inde i bios. lukker computeren ned når jeg starter OpenGL spil :(
Problemet løser når jeg slår AGP tilbage til 2 X AGP

Her er mine system infos:

Op: Windows XP Pro - DK (+SP 1 og de andre system opdateringer. -SP 2)
Bundkort: K7VTA3
Grafikkort: Asus Gforce FX 5200

Jeg har de sidste nye driver til både bundkort og Gfx.
Nogle der kender problemet?
Eller retter... nogle der ved hvordan jeg løse problemet? vil gerne udnytte mit lille gfx kort til det yderste :D

Venlig Hilsen

Douink

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-01-05 17:03
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 10-01-05 20:10

Prøv lige for en sikkerheds skyld at checke at din directX er korrekt installeret og at det er den nyeste version du har.
Åben stifinder, klik på drev C, vælg søg, skriv dxdiag, dobbeltklik på dxdiag.exe og kig fanebladene igennem om alt er OK. Dxdiag ligger normalt her C:\WINDOWS\system32\dxdiag.exe i XP.