/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
En glad, positiv og dejlig tråd
Fra : takskaldeha
Vist : 473 gange
2 point
Dato : 09-01-05 22:32

Dette er et forsøg på at skabe en herlig, glad, positiv, dejlig tråd på kandu. Her kan man melde alle de brugere, der er helt fremme i skoene med hensyn til at hjælpe og glæde andre.

Og en ting er sikker: Tak skal de ha!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-01-05 22:33

Jeg vil skynde mig at melde Tedd

// Toupie

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 09-01-05 22:34

Tjah hvad kan man sige. Jej morer mig bare hver gang Molokyle er på banen, og dermed morer jeg mig jo tit. Men jeg har aldrig set ham bringe noget negativt

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 12 point
Dato : 09-01-05 22:37

Nu venter jeg spændt på hvem der nævner hansen9 - den må da komme - jeg er sikker på den kommer - det må den da

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-01-05 22:39

Jamen, der er da heldigvis mange søde og rare brugere herinde, som gerne vil hjælpe andre med deres spørgsmål.

Det er jo også det der er formålet med Kandu.

mvh dova

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 22:39

Jamen med baggrund i dit indlæg 22.37 vil jeg da straks melde dig hansen9! Den var god!!!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 09-01-05 22:42

tak, tak, tak-skal-de-ha

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 09-01-05 22:44

Og så må Dova altå på banen, man glemmer helt Dova som er så logisk - allesteds nærværende Dova med svar på alt.......

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-05 22:45

takskaldeha
Jeg vil da gerne nævne at alle brugere vil hellere end gerne hjælpe - hvis vi kan - specielt vil jeg fremhæve hansen9 som samtidig har glimt i øjet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-01-05 22:46

Vi er alle i samme båd.
Den gynger, og krænger nogen gange faretruende, men ved fælles hjælp, kommer vi sikkert i havn.

Hjælp til selvhjælp....mit motto for KANDU.DK

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 09-01-05 22:48

Vi burde vel også fremhæve takskaldeha som tog initiativ til denne tråd.....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-01-05 22:51

Ja, Tak skal De ha', takskaldeha

mvh dova

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 22:55

Og tak skal i ha da da! Hvor herligt med al den glæde! Jeg melder jer allesammen til julemanden, og håber så han smider lidt ekstra i godteposen til næste år!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-01-05 22:56
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-05 22:57

Jeg er på !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-01-05 22:57

Jeg vil gerne fremhæve miritdk, hun er sgu altid så sød og vittig.
og så er der søde ans..ikke at forglemme..og en hel masse andre *GG*

Og så vil jeg gerne sende en hilsen til sørens folk

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 22:59

Det´nemlig rigtigt jakjoe!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 09-01-05 23:00

jakjoe> okay, så stemmer vi på Arne, eller misforstod jeg dig?
Molo> Dejligt du er her, jeg vidste det.........
Dova> Hvorfor kan jeg aldrig huske om du er m eller k eller begge dele - undskyld det sidste mente jeg nok ikke

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 23:01

Molo... hvor har du dog gemt dig?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 09-01-05 23:02

Sender lige en tanke til Keldd og TheReipley
Ja, og en masse andre.... det er jo svært at huske alle de navne

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 23:02

eller havde...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-05 23:03

Jeg vil gerne fremhæve .....molokyle

...i mangel af bedre

</MOLSLET>

Kommentar
Fra : arnebjakobsen

Dato : 09-01-05 23:03

Jeg mener at I glemmer arne.jakobsen

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-01-05 23:04

hansen9> Regnestykket !! De gode + de onde = kandu.dk

.....eller sagt på en anden måde, der er nogen af alle slage her, og det kan der ikke laves om på....vi må leve med det !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-05 23:07

..og molokyle

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-05 23:10

MOLOKYLE

Det bli'r.....................................

</POSITIV>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-01-05 23:11

molo> Jeg kan ikke regne med ubekendte

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-01-05 23:13

<>-: nej det her vist for kedeligt

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 09-01-05 23:14

Har nogen hørt fra Molo for nyligt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-01-05 23:14

Jeg vil hermed "tilmelde" BjarneD og Bennymanden - de har altid været meget hjælpsomme over for mig.

Og har altid et venligt "smil" tilovers.

Hanne

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 09-01-05 23:16

Ja.. og jeg er helt ny.. og vil også gerne være med. Gør det noget at man er helt ukendt med ubekendte og ikke kender nogen herinde?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-01-05 23:17

Næh....du skal bare opføre dig ordentligt

Velkommen på kandu og her !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 09-01-05 23:18

Takskaldeha> En ting har du da fået ud af den her tråd. Det vælter ind med navne, alle (-1) som jeg husker meget positivt. Og hvor er så creamygirl og mange andre? Det ser måske slet ikke så slemt ud på kandu.dk som vi tror

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-05 23:19

Er det sket noget, medens jeg har været væk?

Jeg får besøg af Birjo Afskylia fra Finlandia ....om lidt, så I må sgu selv hygge fra nu af

..jeg har travlt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 09-01-05 23:19

årh.. pyha.. og fanks.. skal prøve at opføre mig som andre gør..så har jeg vist ikke lovet for meget. KAN JEG SE!
Tokeren

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-01-05 23:21

tokeren> Godt set

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 23:30

Ja tokeren, og lige her er muligheden der for at se, at der er rigtig mange søde og skønne mennesker herinde! Og skulle du en dag fortvivle over den indebrændthed, der nogle gange hersker her på kandu, ja, så kan du jo altid tænke tilbage på denne lille glade tråd, der luner i en kold tid!

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 09-01-05 23:33

Indebrændthed.. har kun oplevet hjælpsomhed... men jo..det er vel ikke meget anderledes end så mange andre situationer. Godt "initiv" tak skal de ha.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 00:01

Jeg kan så godt lide Trineth,og dova og merit og mango og ans og Toupie og Ripley, øh skal man også sige mænd??
Det gider jeg ikke. Og mulberry og camillasmoster og calista, men jeg synes Trine er ekstrasød, det synes jeg også alle I andre er
I dag har jeg også mødt Joanjoergensen,HUN var SÅ sød.Creamy er også sød............nogen gange.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-01-05 00:10

Du er nu også sød Keldd

Kommentar
Fra : bsjh

Dato : 10-01-05 00:12

Jeg syntes også du er sød keldd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-05 00:14

Det syntes jeg også keldd er

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 00:20

Æv altså,jeg vil da ikke være sød.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 10-01-05 00:38

Jeg synes også Birgitta altid er sød og rar.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 00:38

Keld er sød!! Molo er bare -- Tjaa ord kommer altså til kort!!!

Men Kandus piger de er birdy birdy nam nam Og tak Toupie

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 00:56

Hvor er alle pigerne på Kandu dejlige,smukke og utroligt sexede,
Jeg kan godt lide at være her, og er ikke mig selv hvis jeg er væk nogen dage.
tedd, bent, molo, jakjoe, benny, og NÆSTEN alle andre, nå ja ,I er her jo.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 01:00

Stik lige rørtangen ind Keld!!!

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 10-01-05 01:00

Jeg tror jeg vil være pige i mit næste liv.....
eller...
måske allerede i det her

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 10-01-05 01:11

Ok Keldd, jeg synes du er vældig dejlig! ... Og sjov ikke mindst!

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 10-01-05 01:12

justuniverse... der er da operationer... men jeg tror nu du er bedre som du er nu.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 10-01-05 01:21

Åh.. tak skal du ha takskaldeha. Det var lige det, jeg trænkte til at høre. (kan alligevel heller ikke overskue tanken om operation)
Lad mig benytte lejligheden til at sige, at jeg også synes, at der er mange rare mennesker her. Jeg er ikke "rotte" nok i faget til at kunne fremhæve én frem for en anden - og det vil også føles forkert for mig at gøre det, for der er kvaliteter i mange retninger.
Men desværre er der også enkelte det falder mig svært at nævne som positive input i min "kandu-hverdag" (Jeg nævner ingen navne, men for en ordens skyld kan jeg da sige, at der ikke er navne i den her tråd, der vil være svært at kombinere med positive oplevelser)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 01:23

Puha justuniverse!! Reddet på stregen eller din sidste linie!

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 10-01-05 01:54

Hov. Jeg havde ikke set dig tedd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 11:51

takskaldeha:
Det er lidt svært nogen gange, at se om en ny bruger er mand eller kvinde

Sådan som du formulerer dig, og mig med min intuition, ser jeg dig som en drømmesmuk

kvinde i din bedste alder. . Intilligent, og selvfølgelig styrtende rig.

Jeg vil hermed stille mig til rådighed, til alt hvad du foreslår.

Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-01-05 15:14

Ja, hva' man dog kan få ud af en tråd i KANDU

Sådan si'r du aldrig til os andre skjønne kvinder

Smukke Hanne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 15:37

Hanne:
Det passer altså ikke, jeg har sagt du var sød to gange alene i denne
tråd, men lad mig så tilføje til dig:
Jeg er med på den værste.
Jeg ved nemlig du ER smuk.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 15:43

Keld!! Du er på vej til at blive excluderet af Don Juan fagforeningen!! Du ved godt man ikke må forsøge at overgå formanden (mig)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-01-05 15:53

Jeg synes keldd er hamrende maskulin, benhård og svedig (på den lækre måde) såen rigtig hændværkeragtigt..og stor og stærk og frådende..og øøh..lidt sød

mango

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 15:55

tedd:
Som du vist nok har fundet ud af, jeg bryder mig ikke om de der selvforherligende,
og selvsmagende typer, og jeg KAN jo ikke gøre for at jeg har:

Citat
>>>CHARME<<<

Det har alle pigerne på Kandu jo også.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 15:59

mango:
Du har hel ret, jeg ville nu tilføje et par ting til, men det forbyder
min beskedenhed mig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-01-05 16:22

Du mener da vel ikke at jeg skal kalde dig fordrukken keldd? *totalt forbavset*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 17:16

mango:
Nej det må du ikke.
Keldd

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-01-05 18:08

he he..det var egentlig din smiley med øllen...

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-01-05 18:38

Uanset Molos tapre forsøg- og selv om han uden tvivl har den bedste filmsmag , så må jeg indrømme, at jeg bruger meget tid på at grine af "Kelld" og hans haneben

Men Kandu var selvfølgelig kedelig, hvis der ikke var nogen piger til at bakke op om sund fornuft - eller skæg og ballade

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 19:29

Ripley:
Jeg ser til min udelte bestyrtelse:

Citat
grine af "Kelld" og hans haneben

Det jeg skriver, er selvfølgelig sandt, og jeg beder dig
på det mest bestemte, om at udvise pli,nå du kommenterer
mine kommentarer til de andre søde piger.
Faktisk skal der ikke grines, for jeg er meget seriøs i min væremåde
overfor pigerne på Kandu.
Men du,du som står mit hjerte nær, dig vil jeg bære over med,
dog ser jeg gerne, at du i skrift ændrer dig en smule.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-05 20:03

ripley............ nul - ikke kritisere keldd for at have haneben - fyyyyyyy -

desuden - han har ski da flotte ben i netstrømper og stiletter

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-05 20:05

synes forresten at alle kandubrugere - er gode indslag i både seriøse og pjattede spørgsmål -

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 22:16

Keld er bare en liderlig hanhund!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 22:20

Så skulle den vist være banket fast!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-01-05 22:36

Så er spørgsmålet så: ?
Er haneben pænere end hundben?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 22:37

Er der noget i vejen med det???

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-01-05 22:43

Nej det har jeg da ikke snakket om keldd..jeg spurgte jo bare ikke? *hmppf* så nærtagende du er blevet *Fnys*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 22:43

Liderlige hanhunde humper alt der ligner ben! Har selv set det i Osbournes!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 22:48

Det var ikke dig mango, det var til tedd,du kom bare imellem.
Hvad så tedd, er der ikke rigtig gang i den??
Keldd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 22:53

Alt for meget Keld! Kan slet ikke følge med her!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 22:56

Tag fluebenet.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-01-05 23:06

Keld: Jeg beder så ydmygt om forladelse, det skulle selvfølgelig ikke tages fortrydeligt op
-at jeg så stadigvæk synes, at du er sjov, det må du jo lære at leve med

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 23:06

Det må man ikke i følge dyreværnsloven!!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-01-05 23:10

Tilslutter mig for resten fuldt og helt Mirits kommentar 20.05 - så bortset fra, at tråden er sjov og gerne må køre videre, så er den da et forslag til et godt svar

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-05 23:10

SÅ knægte - kan i opføre jer ordenligt - det her skulle jo være en glad tråd ikke ????????????

tsk tsk

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-01-05 23:12

- troede for resten ikke, at Tedd overhovedet havde tid til at skrive her ?????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-05 23:14

tror tedd er multi artist

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-01-05 23:16

Det må han være - tror du han skriver med fødderne??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 23:16

Rolig Ripley, No offence.
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-01-05 23:18

"Kelld" må jeg så godt blive ved med at grine af dig?

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 10-01-05 23:20

Flueben...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-05 23:23

ripley - du mener da ikke at keldd er til grin vel

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-01-05 23:26

Mirit: Nej da, kun at han er sjov - det er bestemt ikke det samme

Nu skal du da ikke sørge for, at jeg er nødt til at undskylde igen vel?

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 23:26

Ripley:
Min mission på Kandu, er at vejlede og more
jer,så selvfølgelig må du grine,men altså KUN hvis du staver mit navn rigtigt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-05 23:28

K Æ L ?????

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-01-05 23:29

"Kelld" - det er en principsag - desværre - så lang tid jeg kan ske at hedde "Rippe", så..........

Men jeg griner altså alligevel

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-01-05 23:33

Mirit: Hvis "Kelld" accepterer det, så er "Rippe" næsten OK med mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-05 23:34

haha lyder da også helt nuser

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-01-05 23:36

Hvad for et af navnene, spørg Molo - Ripley er sej - Rippe lyder mere som Jeppes kone!!!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-01-05 23:39

Jeg kunne forledes til at tro, at nytårs aften ikke er slut endnu

You could have fooled me, folks

Skøønt med en go' humor!

Smukke Hanne
hi hi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-05 23:40

ripley er min favorit - rippe - sjov og ballade

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-01-05 23:46

Mirit - I lige måde, vist ikke meget at komme efter der

-og Hallo, hvor er det ærgerligt - eller typisk, at det altid er kvinder der holder sig vågne - eller ikke koncentrerer sig om dybt seriøse tråde

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-05 23:48

ripley - hvad mener du dog

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-01-05 23:55

Mirit: muler bare over at du ikke tog nogen billeder af Kelld i den røde kjole - jeg kan jo ikke have det til at blive ved med at ødelægge min nattesøvn

Hilsen Ripley

- og Hanne, det er ikke internt, det er en "herlig, positiv, glad tråd på Kandu" - den skal da bruges, så snak bare med

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 23:57

Ja ja ,så skriver jeg Rippe,men nu vi taler om grin,
så synes jeg at her i Smalltalk, og andre steder, der har der været meget lidt at grine af, ævl og bævl,
men jeg kan vel kun takke mig selv , for jeg har jo selv været med til at skrive det her vrøvl.
Ind imellem synes jeg det var sjovt,men lige nu hænger det var mig ud af halsen.
Jeg var inde i en tråd i dag "Andet helbred" hvor Trineth, fortalte om sin situation,det var en satans dårlig historie,
men hun er nu ved at få det bedre.
Der jeg vil hen, det er at det her vrøvl på Smalltalk, det er måske godt nok, men jeg synes jeg har været her for længe, derfor tager jeg en pause.
Jeg ved ikke hvor længe,men jeg starter med at rive mit drivhus ned, bagefter roder jeg med motorcyklen,
så finder jeg nok på noget når det er slut.
Hyg jer. Keldd

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 11-01-05 00:06

Ikke gør meg sint Keldd,du kan ikke undvære disse stunder allikevel så snakkes i morgen du,legger meg her nu,

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-01-05 00:06

hmmmmm keldd - der skal også være plads til noget du ikke synes er interessant eller sjovt - men det er sikkert ok at færdes i det virkelige liv iblandt
Hvem filen skal vi så drille ?????????????????????????????????

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-01-05 00:10

Keldd -> hvis jeg har haft nogen grund til din beslutning - som jeg bestemt håber du fortryder, så er det ikke med vilje - jeg har hele tiden syntes du klarede balancen mellem at være fræk og sjov så præsist at det var genialt.
Har ikke læst Trines historie - har ikke været på Kandu siden lørdag morgen, men vil læse den.

-og håber meget du skifter mening og bliver på Smalltalk - mange af os, der er her, har nemlig også bare brug for et fristed - en pauseplads uden krav - det der hed "Helle" da vi var børn.

-og brug for nogen som man egentlig ikke kender, men som alligevel er en form for venner - og du er en af dem....

Knus Ripley

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-01-05 00:27

KELDD

Jeg håber det bliver en kort pause.

mvh dova

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 11-01-05 00:29

Sorry. Prøver lige igen at fjerne et flueben...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-01-05 00:30

Jamen for pokker Ripley, det har da overhovedet ikke noget med dig eller nogen som helst andre at gøre.
Det er mig selv jeg er lidt sur på.
Det er rimelig nemt for mig at sidde at skrive det her, og jeg er da også glad for det du skriver til mig.
Ind imellem har jeg da også haft det sjovt, og læg mærke til jeg skriver jeg holder pause.
Kan også godt lide du skriver fristed, sådan vil jeg også vælge at opfatte det, men pludselig synes jeg, jeg kørte i samme rille, derfor ville jeg holde en pause.
Der er overhovedet ikke noget teatralsk i min beslutning,og jeg vil sikkert nok være i nærheden,
og kan nok heller ikke holde min kæft, hvis der er ved at blive kogt noget sammen.
Men du får mig aldrig at se i den røde kjole,men det ved du jo hvem du kan takke for,ha ha ha ha
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-01-05 00:32

ripley - jeg har da et billede af keldd i rød kjole - såååååååhhhhh - han må hellere blive her for at forhindre mig i at vise det frem

Keldd - forstår dig så godt - men du har bare at blive har du - (((((((((((jeg ved hvor du bor))))))))

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-01-05 00:44

mirit:
Hæh hæh, tror du ikke jeg kan snuppe så'n flok tøser til min morgenmad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

Vi ses hen ad vejen. Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-01-05 00:45

Kelld- går ud fra, at vi stadig har en aftale om et billede af mig mod et af dig i den røde kjole

Nej pjat til side, jeg har lige læst Trines tråd, jeg ved godt hvor forfærdeligt hun har det lige nu og jeg kan godt forstå hvad du mener, Smalltalk er lidt intetsigende, når det bliver stillet op mod virkelige problemer, ikke?

-men dem har vi jo bare alle sammen - vi har bare brug for et sted at holde fri

Alligevel, jeg er glad for at du holder dig i nærheden - du er vel ikke den sværeste l at provokere til et svar

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-01-05 00:54

Du har ret i alt hvad du skriver,men nu går jeg i seng,
send nu dit billede til mig.
>>> kelddsnabelaworldonline.dk <<<
I stedet for snabela
trykker du Hilsen
@ Keldd

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-01-05 00:56

Sov godt

Hilsen Ripley

Godkendelse af svar
Fra : takskaldeha

Dato : 13-03-05 15:30

Tak for svaret hansen9.