/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Videre hvordan?
Fra : sym
Vist : 738 gange
200 point
Dato : 09-01-05 22:00

Hej
Jeg (vi) er over sølvbryllupsalderen. Sex er der egentlig nok af (næsten).
Men men!! Jeg kunne måske godt tænke mig at der var lidt mere end bare misionærstilling i vente, dvs. ikke nødvendigvis noget "kinky", men bare måske med hende ovenpå eller lign.
Ønskes: Nogle ideer til hvordan jeg kan få hende overtalt til at prøve noget andet (hun er måske lidt genert- jeg ved det ikke)?

Hilsen Søren

Ps. Det er ikke sikkert jeg kan svare før i morgen aften.

Kommentar
Fra : Zarzu

Dato : 09-01-05 22:30

Hvad med lige pludselig at tage fat i hende og ændre stilling, når I er i gang?.. Hvis I er over sølvbryllupsalderen kan det være, det vækker minder fra den gang I var "unge og vilde".

- Linn

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-01-05 22:36

Nu skriver du ikke hvor længe du har været sammen med damen.
Men hvis det er mange år, og hun ikke har været til andet end "missionærstilling", kunne det ganske rigtigt tyde på en form for generthed, eller at sex måske er noget hun ikke rigtig har det godt ved at "slå sig løs" med.

Men har I ikke prøvet at tale om hvorfor det er sådan, eller er det helt tabu-belagt?
Hvis hun er så blufærdig, hjælper det nok ikke at foreslå en pornofilm eller to

Men hvad med at låne på biblioteket, en eller anden seriøs bog om emnet, og fotos af diverse stillinger man kan "udfolde" sig med.
Så kunne du jo sådan forsigtigt få samtalen drejet ind på emnet, og se hvad det udarter sig til.
Held og lykke med det.

mvh dova

Kommentar
Fra : MrTomic

Dato : 09-01-05 22:50

Hej Sym...

Nøgleordet i dette her, er kommunikation! Tal sammen og find ud af hvad I sammen kan gøre for at få det mere spændende.....hvem ved, måske hun går rundt og tænker det samme som dig og vil ikke sige det?
Et LANGT forspil er måske at foretrække - for er man godt oppe at køre efter forespillet, kommer resten mere eller mindre af sig selv.
Min personlige mening er; du må ikke søge efter svaret her og så gå hjem og "prøve" - udfaldet af det kan være katastrofalt......tal med din kone/kæreste om det istedet :)

Good Luck

Tomic

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-05 22:54

Hvad med en flaske vin stearinlys og en rød bøf ??? det plejer da at fjerne den værste generthed ss så vidt jeg husker
Mvh Sune

Kommentar
Fra : arnebjakobsen

Dato : 09-01-05 23:08

Prøv at stille spørgsmålet direkte til arne.jakobsen han er nemmerli kandu's største loverboy med over 560 damer i sin livrem, så han han være din mentor.

Accepteret svar
Fra : tokeren

Modtaget 210 point
Dato : 09-01-05 23:09

Sym, hvis hun er genert, så vil hun måske gerne skjule sig lidt.

Så giv hende noget dejlig lingeri evt silke underkjole eller en pæn bh med trusse, dette kan du lægge klar i en æske på sengen (man har vel set romantiske film) og efter en god middag med hendes favorit mad og drikkelse, viser du hende, hvordan soveværelset er forandret fra alm soveværelse til hyggelig kærlighedsrede med stearinlys (evt duft lys, vanille er god) i farvede lyseskjulere. Disse giver et dæmpet belysning (og dejlig duft) og alle pærerne i sengelamper/loftslys er naturligvis slukkede. Tøjet klæder hun sig i og med en underkjole kan hun føle sig mindre blottet, når du vipper hende op på dig.
held og lykke.
Tokeren

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 10-01-05 00:49

Prøv at sig. "Jeg kun godt tænke at prøve at være Dig i aften", så tag den derfra. Hvis det så falder heldigt ud. Ja så er ballet åbnet.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 10-01-05 05:21

Måske hvis du igennem hele dagen gik og nusede lidt på hinde. Eks strejfede hindes brystvorte efter du lige har fjernet et eller andet fra hindes kind. Eller gik hinde små nip bagi. Slik i øret og sådan. Sådan så hun bliver rigti tændt. Et godt forspil vare hele dagen.
Så tager du hinde bare når det bliver aften uden at spørger alt for meget.
Og bare tager hinde som du vil.
Måske har hun brug for at du styre det lidt ?!
Måske er hun for genert til at sige at hun har lyst til andet end misionær ?!

Godkendelse af svar
Fra : sym

Dato : 10-01-05 17:29

Tak for svaret tokeren. Det er nok det jeg vil prøve.
De andre ting er prøvet!!!!

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 10-01-05 19:51

Håber det virker for dig og hende. Er helt spændt
Tokeren