/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
hjælp til læsning
Fra : agerlund
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 09-01-05 20:34

i folketælling 1850 Arup sogn Thisted Amt opslag 5 nederst på siden
Står der Jacob Olesen 29 år Arup gift gårdmand
Dorthe Cathrine Christensdatter 29 år _________ hans hustru
Hvor er hun født ?????
Nederst på samme side Ole Christensen 68 år Gøttrup gift ____ aftægtsmand
Hvad står der inden aftægtsmand.

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 09-01-05 21:37

hej Agerlund

Dorthe Cathrine Christensdatter 29 år Heestup?? sogn Thisted Amt hans hustru

Ole Christensen 68 år gift Gøttrup Sogn aftægtsmand

Dette er mit bedste bud, men som du kan se er jeg ikke siker på Dorthe Cathrines fødesogn.

Lis

Kommentar
Fra : agerlund

Dato : 09-01-05 21:44

Hej Lis
Tak for budet. i 1845 står der Hestrup, men der er ikke noget sogn der hedder det så vidt jeg kan se.
Men der er noget der hedder Hunstrup i Thisted amt
kan det være det tror du

Hilsen Grete

Annuller spørgsmålet
Fra : agerlund

Dato : 13-12-06 22:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål