/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fjernelse af hurl.exe??!!??
Fra : jjhj
Vist : 442 gange
100 point
Dato : 09-01-05 17:11

Hey....

Jeg har fået et icon på mit skrivebord... som hedder hurl.exe.... den er ikke til at fjerne, eller omdøbe, eller noget. Det er et dos program...

Jeg tror at jeg har fået den fra siden www.amazon.com - Jeg ville bare høre et musik nummer, og så hentede den denne....

Nogen der kan hjælpe mig med at fjerne den??

HILSEN JJHJ

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 09-01-05 17:17

har du forsøgt under tilføj/fjern program under kontrolpanelet?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-01-05 17:30

prøv at starte masknen op i fejlsikret tilstand og så fjern den..

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 09-01-05 17:31

jamen.. det er ikke blevet installeret.. den er bare blevet lagt ind!

jjhj

Accepteret svar
Fra : tokeren

Modtaget 110 point
Dato : 09-01-05 17:33

prøv at klikke på søg og søg efter mapper og filer.. der skriver du det den hedder.. og alt hvad den finder, det markere du og sletter, hvis noget går galt kan du jo hente det i papirkurven og gendanne.

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 09-01-05 17:34

undskyld... jeg er ikke den største computer nørd.. hihi...

hvordan genstarter man i fejlsikret tilstand??????

jjhj

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-01-05 17:34

Hejsa

Prøv at gå i søg og skriv hurl.exe slet alt hvad den finder

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 09-01-05 17:37

godt Brian.. hører jeg et ekko?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-01-05 17:46

Hejsa tokeren

Nu sker det jo det at man ikke får opdateret siden inden man sender sit indlæg IKK

Så et minut kan nemt gå

Brian

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-01-05 17:48

Fejlsikret tilstand får du ved at trykke f8 under opstarten.
Der er også en bedre måde.. gå ind på www.arlet.dk ude i venster side vælger du Spybot/HiJackThis og følger anvisningerne. det tar noget tid, men så er din computer helt renser for snavn...

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 09-01-05 17:53

Brian jo ok så.. havde ikke lige kastet blikket på uret før jeg sendte mit indlæg.. så tit for tat.. og jeg kan ikke lave de der smarte ansigter.. *S*
Tokeren

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-01-05 17:59

Hejsa igen tokeren

De der ansigter lave på følgende måde

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : MrTomic

Dato : 09-01-05 22:58

Hej

Jeg går ud fra, at du får en meddelse når du prøver at slette ikonet/programmet, der siger det ikke kan lade sig gøre?
Tryk på CTRL+ALT+DELETE samtidid og gå til fanen "Processer" - se i listen, om det skulle være dér(hurl.exe) hvilket jeg er ret sikker på.....hvis ja, afslut processen og nu kan ikonet/programmet fjernes umiddelbart efter.

Tomic

Kommentar
Fra : joni321

Dato : 12-01-05 00:29

Hej, jeg har også prøvet en gang i mellem at få en fil man ikke kan slette. Det er fordi windows bruger den.

Du kan enten gå ud i dos tilstand og slette den evt. via en book diskette. Jeg brugte selv programmet NORTON SHREDDER, der er et program til at slette filer komplet fra harddisken. Det kan være du kan finde et freeware program på nettet til samme opgave. Fandt en 15-dages prøve version af et sådan program her lige hurtigt på nettet:
http://www.freeware-download.com/cgi-bin/detail.cgi?ID=4328
"R-Wipe & Clean is a complete solution to wipe useless files and keep your computer privacy"
hvis det ikke er godt nok, kan du prøve at søge på google efter (freeware wipe file)
Mvh.
Jonas

Godkendelse af svar
Fra : jjhj

Dato : 12-01-05 09:51

Tak for svaret tokeren.

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 12-01-05 15:21

Det var så lidt, glad for at kunne hjælpe.
Tokeren

Kommentar
Fra : tokeren

Dato : 12-01-05 15:21

Det var så lidt, glad for at kunne hjælpe.
Tokeren